قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو برگزار شد

نتایج قرعه کشی از ساعت 16 امروز در سایت فروش ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir براساس کد پیگیری در دسترس همگان قرار می‌گیرد. نتایج از طریق پیامک نیز به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، پذیرفته شدگان در این قرعه‌کشی از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۲۵ خرداد به مدت ۷۲ ساعت مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه اولیه خودرو از طریق میز کاربری در سایت فروش ایران‌خودرو اقدام کنند. در صورت عدم پرداخت وجه، نفرات با لیست ذخیره جایگزین خواهند شد. ۲۰ درصد بالاتر از ظرفیت فروش به عنوان ذخیره تعیین شده اند.

طبق بخش‌نامه این طرح، مشتریان، مابقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه و طبق قیمت روز خودرو پرداخت خواهند کرد.

در این طرح ۱۲ محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو شامل ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۶ اس.دی وی۸، پارس ایکس.یو.۷، پارس تی.یو.۵، سمند ای.اف.۷ و سمند ال.ایکس، سورن پژو ۲۰۷ دستی، دناپلاس، راناپلاس، پژو۴۰۵ و دنای معمولی عرضه شده است.

راناپلاس برای نخستین بار به سبد فروش محصولات ایران‌خودرو اضافه شده است.

 

قرعه کشی طرح پیش فروش ایران خودرو

 

در این طرح بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی ثبت نام کردند که پس از حذف افراد دارای پلاک فعال و ثبت نام تکراری، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قرعه کشی شرکت کردند.

طبق مصوبات کمیته خودرو، محدودیت های تعیین شده در فروش فوق العاده در پیش فروش یک ساله نیز اعمال شده است. بر همین اساس علاوه بر محدودیت هایی نظیر هر کد ملی یک دستگاه خودرو، دارا بودن ۱۸ سال سن و ارایه گواهی‌نامه رانندگی و نداشتن پلاک فعال، سند خودرو به مدت یک سال در رهن خودروساز خواهد بود.

همچنین امکان ثبت نام هم زمان در دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا وجود نداشته و امکان صلح وجود ندارد. متقاضیان نباید در ۳۶ ماه گذشته در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ثبت نام کرده باشند.
 

کد خبر 123444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha