کد خبر 123461
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
نگاهی به سدان شیک مدیران خودرو

آریزو6، یک خودروی گیرا است که توجهات را به خوب جذب می کند، یک سدان که حس طراحی آن هم لوکس است و هم اسپرت و سبک نوین طراحی را نشان می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، این روزها بسیاری از خریداران خودرو به دنبال خودرویی زیبا و متفاوت هستند، طراحی خودرو به عنوان یک رکن کلیدی در کنار سایر پارامترها مانند امکانات رفاهی، ایمنی و فنی شمرده می شود.

انتخاب یک خودرو با طراحی خاص یک حس متفاوت را به لحاظ روانی در خریدار ایجاد می کند و از همین روی بسیاری به سمت خودروهایی با طراحی ساختار شکن و مدرن می روند.

یکی از خودروهایی که در حال حاضر مدرن ترین و لوکس ترین سدان موجود بازار می باشد، خودروی آریزو6 مدیران خودرو است که از سال گذشته و به تعداد محدود وارد بازار شده و به نوعی افرادی که به دنبال یک خودروی خاص هستند را به سمت خود جذب کرده است.

 

آریزو6



جلو پنجره ایکس شکل در نمای جلو این خودرو حس شکوه و قدرت را القا می کند و خطوط روی بدنه بر طبق المان های روز خودروهای اروپایی شکل گرفته است.

به طور حتم خودروی آریزو6 یک خودروی گیرا هست که توجهات را به خوب جذب می کند ، یک سدان که حس طراحی آن هم لوکس است و هم اسپرت و سبک نوین طراحی را نشان می دهد.

با باز کردن درب خودرو، وارد فضایی بیش از حد انتظارتان خواهید شد، کیفیت قطعات پلاستیکی در حد بالایی قرار دارد و داشبورد خودرو با پوشش نرم فوم پوشانده شده که حس کیفیت بالا را می دهد، چراغ روشنایی روی داشبورد و دربها حس خودروهای لوکس تر و کلاس بالا را می دهد و همچنین پوشش چرمی روی داشبورد و دربها حس یک خودروی کاملا لوکس را به شما القا می کند.

صندلی های آریزو6 بسیار با کیفیت و دارای ارگونومی بالا است و دوخت الماسی آنها حس بسیار لوکس و جذابی را منتقل می کند. فضای جای پا و استفاده بهینه از فضا بسیار مناسب است، اما نکته مهم داشبورد خودرو است که شبیه به طراحی بسیار زیبای محصولات آئودی می باشد و دقیقا حس یک خودروی آلمانی را می دهد از سوی دیگر کنسول لمسی برای تنظیمات مشابه خودروی رنجرور ولار می باشد که در مجموع حس با وقار بودن خودروهای اصیل بریتانیائی را نشان می دهد.

با روشن شدن موتور 1.5 لیتری توربو و هماهنگی با گیربکس 9 سرعته سی وی تی نسل جدید حرکت چابک با صدای کم و روان بودن خودرو را احساس می کنید تا به همراه لیست معقول و مناسب از امکانات رفاهی و ایمنی چون ایربگهای جانبی و پرده ای، سیستم ایی اس پی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی، و همچنین سیستم ترمز پارک برقی و اتوهلد، دوربین 360 درجه و سایر امکانات دیگر شاهد پیوند خوب طراحی و مهندسی، کیفیت و امکانات مناسب برای یک سدان مدرن و جذاب باشیم.

کد خبر 123461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha