ایکس 33 جدید، با چهره ای جذاب و خشن می آید

مدیران خودرو تصمیم دارد تا با قدمت ترین شاسی بلند خود و شاسی بلند چینی بازار را با چهره و امکانات به روز شده، راهی بازار کند.

به گزارش پرشین خودرو، 10 سال از عرضه نخستین نسل ایکس 33 می گذرد، تا کنون 3 ورژن از این محصول راهی بازار شده است و حال ورژن چهارم این خودرو به بازار خواهد آمد، نکته مهم در بخش طراحی این است که جلو پنجره و سپر این خودرو کاملا تغییر کرده و حس یک خودروی اسپرت و خشن را می دهد که در نهایت به هیبت و شکوه آن افزوده است.

این سبک طراحی در محصولات جدید چون ایکس 55 و تیگو 8 به کار رفته و نشان از مدرن بودن و مفهوم قدرت را دارد، از سوی دیگر همواره ایکس 33 به عنوان یک شاسی بلند محافظه کار و قدیمی شناخته می شد که تغییرات نسل جدید باعث شده تا این خودرو رنگی مدرن تر گرفته و چهره یک شاسی بلند واقعی را نشان دهد.

در نمای داخل، ایکس 33 دارای طراحی جادار و خانوادگی و هماهنگ می باشد که حالتی کلاسیک –مدرن دارد و از سوی دیگر دارای فضای بار مناسب است که آن را محبوب خانواده های ایرانی کرده است.

طراحی کلی خودروی ایکس 33 در نگاه اول حس یک شاسی بلند پرکار و کم استهلاک و بدون دردسر را به بیننده القاء می کند که این حس را می توان در خودروهای ژاپنی یافت که حس اعتماد، آرامش و کارایی می دهند.

با توجه به تمام اوصاف ورژن جدید ایکس 33، با انجام برخی تغییرات ظاهری و آپشنی چهره ای به روزتر یافته تا بتواند موفقیت مدل های گذشته را تکرار کند و همواره اعتماد مشتریان را جلب نماید.

کد خبر 123463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha