تحویل 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل در آینده نزدیک

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضای قرارداد نوسازی اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: تحویل خودروها از ماه آینده بر اساس زمانبندی صورت گرفته با ۱۰ دستگاه از هر مدل آغاز می شود و در آینده نزدیک شرایط تحویل 500 دستگاه خودرو به ناوگان حمل و نقل عمومی مهیا خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی با بیان این مطلب افزود: هدف گذاری برای داخلی سازی قطعات صورت گرفته و در تولید این اتوبوس های میزان داخلی سازی به ۶۲ درصد رسیده است.

مقیمی گفت: ظرفیت های خوبی برای تولید در ایران خودرو دیزل وجود دارد و این شرکت آماده تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور است.

 

تحویل 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل در آینده نزدیک



وی افزود: تحویل خودروها از ماه آینده بر اساس زمانبندی صورت گرفته با ۱۰ دستگاه از هر مدل انجام خواهد شد. البته این میزان تحویل در مدت مشخص افزایش خواهد داشت و‌ به ۲۰، ۳۰ و ۴۰ دستگاه خواهد رسید. در ادامه شرایط را برای قرارداد ۵۰۰ دستگاه فراهم خواهیم کرد.

مقیمی گفت: در بحث اتوبوس های برقی ظرفیت های زیادی وجود دارد، امروز گفتگوهایی صورت گرفت و پس‌از زمان بندی لازم، اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در ماه های آتی افزایش چشمگیر تولید در ایران خودرو خواهیم بود. قراردادهای خوبی در خصوص تولید خودروهای تجاری بسته شده است که باعث رشد تولید می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرودر پایان از تولید ۲۵۰ دستگاه خودرو به تفکیک ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: از یک ماه دیگر تحویل محصولات به شهرداری تهران بر اساس برنامه زمان بندی آغاز خواهد شد.

کد خبر 123623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha