برند جدید پرشیا ساین رونمایی شد

پرشیا خودرو که به طیف متنوعی از خودروهای ب ام و در ایران سرویس می دهد ، به تازگی برندی به نام پرشیا ساین (Persia Sign)را رونمایی کرده است. این برند گزینه های متنوعی را پیش روی متقاضیان خدمات و قطعات برند ب ام و و مینی قرار می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، همانند قطعات یدکی BMW Group ، در این طرح نیز قطعات برای گستره خودروهای تحت پوشش پرشیا خودرو در سطح کشور تامین و عرضه می گردد.

در تمامی برند های خودرویی با بالا رفتن سن خودرو، نسبت هزینه تعمیرات به ارزش خودرو برای مشتریان مهم خواهد شد، در واقع با پایین آمدن ارزش خودرو هزینه نگهداری معنای بیشتری برای مشتریان پیدا می کند که منتج به جستجوی ایشان برای قطعات ارزان تر در بازار قطعات می شود، لذا مشتریان نیاز به وجود گزینه های مختلف قطعات با قیمت های پایین تر دارند.

گزارش تصویری رونمایی پرشیا ساین را اینجا ببینید

پرشیا خودرو برای پاسخ گویی به نیاز مشتریانی که تمایل به انتخاب با رویکرد کاهش هزینه های نگهداری را دارند، طرح پرشیا ساین را راه اندازی کرده که در آن پرشیا خودرو مطابق با درخواست مشتری از قطعات پرشیا ساین با کیفیت منطبق بر استاندارد های BMW Group، با قیمت مناسب تر استفاده می کند.

 

پرشیا ساین



برای توضیح بهتر باید به این موضوع اشاره کنیم که قطعات یدکی در جهان به 3 دسته اصلی تقسیم می شود. دسته اول قطعه کارخانه ای یا همان Genuine Part است که خودروساز ها قطعات تامین شده توسط تامین کنندگان را در بسته بندی خود عرضه می کنند. دسته دوم قطعاتی هستند که توسط قطعه سازان (OEM) در بسته بندی خودشان توزیع می گردد. در این حالت قطعه سازان هستند که علاوه بر تامین خطوط تولید، قطعات را به بازار نیز عرضه می کنند. این روش OES نامیده می شود.

دسته سوم قطعات سایر توزیع قطعه توسط قطعه سازان بدون تایید خودروساز ( After Market ) هستند که البته تامین کننده اصلی قطعات خط تولید نیستند. همچنین نوع چهارمی نیز با نام قطعات استوک ( دست دو ) در بازار ایران وجود دارد.در برند پرشیا ساین قطعات دسته سوم و چهارم به دلیل این که از نظر کیفی مورد تایید پرشیا خودرو نیستند، جایی ندارند. پرشیا خودرو با این طرح تصمیم گرفته است به جز قطعات Genuine، از قطعات OEM نیز در شبکه تامین خود استفاده کند که این امر نیز در همکاری و قرار داد با قطعه سازان بین المللی انجام می گیرد، پرشیا خودرو با این طرح قطعات با کیفیت و قیمت به صرفه به مشتریان خود عرضه خواهد نمود.

هدف اصلی پرشیا ساین، ایجاد حق انتخاب خرید قطعات برای صاحبان خودروهای بالای 5 سال است، همچنین تنوع محصولی این برند به گونه ای است که تمام مشتریان حتی خودروهای جدید نیز امکان بهره برداری از خدمات جدید شرکت را خواهند داشت.

این قطعات در شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور همچنین در گام بعدی در شبکه بازار و فروشگاه های مجاز لوازم یدکی پرشیا خودرو توزیع خواهد شد. البته برای تعمیرکاران خصوصی هم امکان دسترسی وجود دارد.

در بحث تضمین کیفیت و اصالت قطعات پرشیا ساین در بسته بندی اختصاصی و با گارانتی 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر ارائه می شود. همچنین لیبل هولوگرام خاص پرشیا ساین نیز روی قطعات وجود دارد و مشتری می تواند با ارسال کد اختصاصی درج شده بر روی هر جعبه، به سامانه پیامکی پرشیا خودرو، از مشخصات و اصالت قطعه خریداری شده خود اطمینان حاصل کند.

شایان ذکر است برند پرشیا ساین در کنار عرضه قطعات یدکی BMW Group انجام می پذیرد و خدشه ای در دسترس بودن قطعات BMW Group در شبکه پرشیا خودرو ایجاد نخواهد نمود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اصلی به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نموده یا با شماره تلفن 4591 (پیش شماره 021 تهران) تماس بگیرند.

 

کد خبر 123649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha