اعتراض به طرح ترافیک خبرنگاری بررسی می‌شود

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از بررسی اعتراض سهمیه بندی طرح ترافیک رسانه‌ها خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مناف هاشمی صبح امروز در حاشیه حضورش در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز یک فوریت اقدام یکپارچه بلیت الکترونیک را به تصویب رساندند که براساس آن در مورد ارائه تخفیف به سربازان، خانواده‌های شهدا و بازنشستگان شهرداری، افراد تحت پوشش کمیته امداد و غیره ارائه می‌شود که در این جلسه کلیات این طرح به تصویب رسید.


وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه روز گذشته شهرداری و ایران خودرو گفت: روز گذشته تفاهم نامه ساخت ۸۰۰ اتوبوس و مینی بوس بین شهرداری تهران و ایران خودرو به تصویب رسید.

 

طرح ترافیک خبرنگاری


هاشمی با بیان این که از این تعداد ۳۰۰ مینی بوس و ۵۰۰ اتوبوس به مدت یک سال ساخته می‌شود، تصریح کرد: البته مقرر شده تا پایان شهریور ماه ۱۲۰دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی بوس به شهرداری تهران تحویل داده شود.

وی در مورد ارزش ریالی این تفاهم نامه نیز گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی این تفاهم نامه است که بخشی از آن را به عناون پیش پرداخت ارائه کرده و الباقی به صورت نقد و غیر نقد پرداخت می‌شود.

وی همچنین در مورد طرح ترافیک خبرنگاران گفت: سهمیه بندی‌ها تعیین شده و تعداد به رسانه‌ها ابلاغ شده اما برخی رسانه‌ها اعتراض داشتند که در حال بررسی اعتراضات هستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 123663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha