صدهزارمین خودرو سایپا در سال ۹۹ تولید شد

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شب گذشته در ساعت ۲۱:۳۰ موفق به تولید صدهزارمین خودرو در گروه خودروسازی سایپا شدیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش، با بیان این مطلب گفت: با تولید یکصدهزارمین خودرو سایپا در شب گذشته، تولید در گروه خودروسازی سایپا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد بیشتر بوده است.

وی افزود: تولیدات گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سالجاری تاکنون، معادل ۱۰ برابر خودروهای در برنامه فروش فوق العاده این شرکت بوده است.

باقری با بیان اینکه نبض تولید، خوش ریتم و هماهنگ در جاده مخصوص ادامه دارد، تصریح کرد: شما چه در ساعت سه نیمه شب و چه در ۱۵ ظهر به سایپا و خطوط تولید آن سرکشی کنید شاهد جریان تولید در بخش های مختلف این گروه خودروسازی هستید.

 

مجید باقری



قائم مقام سایپا، ارزشمندترین سرمایه این گروه خودروسازی را منابع انسانی دانست و این شرکت و گروه را یکی از پرچمداران جهش تولید در سال ۱۳۹۹ اعلام کرد.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود، با توجه به اینکه نیاز واقعی کشور بیش از یک میلیون دستگاه خودرو برای سال ۹۹ نیست، اختلال و التهاب بازار را محصول تقاضای غیر واقعی دانست.

وی با بیان اینکه در سال جاری سبد محصولات سایپا تغییر می یابد، متذکر شد: در تیرماه جاری شاهد خروج پراید ۱۳۱ از چرخه تولیدات گروه سایپا خواهیم بود.

قائم مقام فروش سایپا اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰ هزار محصول سایپا ۱۳۱ با قیمت ۳۸ میلیون تومان تحویل شده است و تا زمان خروج این محصول از چرخه تولید، ۲۰ هزار محصول دیگر با همین قیمت عرضه خواهد شد.

باقری همچنین تعهدات معوق سایپا را کمتر از ۵۰ هزار خودرو دانست و تصریح کرد: تا پایان شهریورماه امسال از ۲۰ محصول معوق تنها ۲ محصول شاید باقی بماند که آن دو محصول نیز نهایت تا دو ماه بعد تحویل خریداران می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد تعهدات تبدیلی خودروهای رنو و برلیانس تعیین تکلیف شده است و یا تبدیل و یا تعویض شده است.

کد خبر 123723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha