افزایش تولید شاسی و خودروهای تجاری دلیل خرید ایران کاوه

مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: یکی از اهداف خرید شرکت ایران کاوه، افزایش تولید شاسی و متعاقب آن تولید خودروهای تجاری سبک و گسترش سهم بازار این خودروها بوده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بهروز غفاری، با بیان این مطلب گفت: هیات مدیره شرکت زامیاد در صدد است با تولید خودروهای تجاری کاربری شده(یخچال دار، کمپرسی، یدک کش و ...) و با استفاده از امکانات مهندسی و فنی ایران کاوه، سود زامیاد را در سال های آینده افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت زامیاد متذکر شد: به دنبال افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده در صورت موافقت هیات مدیره هستیم.


غفاری با تاکید بر اینکه قیمت خودروهای تجاری از سوی سازمان حمایت و شورای رقابت تعیین نمی شود، متذکر شد: قیمت گذاری محصولات شرکت زامیاد با هماهنگی و تحت سیاست های گروه خودروسازی سایپا، تعیین و جاری سازی می شود. البته با نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و براساس تصمیمات هیات مدیره شرکت تعیین می شود.

مدیرعامل شرکت زامیاد اضافه کرد: قیمت تمام شده محصولات این شرکت، متاثر از نرخ ارز و سایر نهادهای تولیدی است و این عوامل در ماه های گذشته از نوسانات قیمتی قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است و بنابراین امکان پیش بینی قابل اتکاء قیمت فروش تا زمان ثبات یا تعیین قیمت قطعی نرخ نهاده های تولید در حال حاضر میسر نیست.

 

پادرا پلاس



وی در ادامه از برنامه تدوین شده زامیاد برای حفظ جایگاه خود به عنوان برترین خودروسازی تجاری سبک کشور خبر داد و یادآور شد: شرکت زامیاد به دنبال افزایش سهم بازار خود با تنوع بخشیدن به سبد محصولات است بطوریکه پیاده سازی پروژه پادرا پلاس و سایر پروژه های در دست اقدام با همین هدف دنبال می شود.

غفاری همچنین در پایان از مذاکره برای مشارکت در نوسازی ناوگان حمل و نقل خودروهای فرسوده سنگین کشور(کامیون و اتوبوس) با سازمان های ذیربط خبر داد.

کد خبر 123751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha