آمار مبتلایان به کرونا در شرکت واحد اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی حق جذب کارگران اتوبوسرانی، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای این شرکت اعم از پرسنل و رانندگان در بخش خصوصی و عمومی مبتلا به کرونا شده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، درباره افزایش حق جذب کارگران اتوبوسرانی، اظهار داشت: این شرکت بیش از 5500 کارگر دارد که طبق آخرین دستورالعمل 10 درصد حق جذب آنها افزایش می‌یابد و این مساله در افزایش درآمد ناشی از اضافه کار، شب‌کاری و تعطیل‌کاری آنها نیز تاثیر گذار است.

وی گفت: افزایش 10درصدی حق جذب طبق جلسات برگزار شده با معاونت منابع انسانی و موافقت شهرداری حاصل شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: حق جذب کارگران اتوبوسرانی بعد از چندین سال جهت ترمیم حقوق آنها با توجه به شرایط اقتصادی افزایش می‌یابد.

 

اتوبوسرانی


ترفع در مورد آمار ابتلا به کرونا در میان پرسنل اتوبوسرانی گفت: متاسفانه سه نفر به دلیل این بیماری در شرکت واحد اتوبوسرانی جان خود را از دست داده‌اند که دو نفر آنها در اسفند جان باختند و یک نفر حدود 10 روز جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در شرکت واحد اتوبوسرانی در اردیبهشت نسبت به فروردین و خرداد بیشتر بوده است، گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران ما در بخش‌های عمومی و خصوصی اعم از پرسنل، راننده و فعالان اداری و ستادی به کرونا مبتلا شده‌اند که خوشبختانه عمده آنها بهبود یافته‌اند و در حال حاضر ۲۳ نفر مبتلا به کرونا داریم.
 

منبع: فارس

کد خبر 123790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha