تحول در بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین آغاز شد

مدیرعامل بانک ایران زمین، اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ ICT بانک ایران زمین، از شرکت های جامپ و سابین تجارت آریا بازدید کردند.

به گزارش پرشین خودرو، در این بازدید، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات این بانک با بیان این که خوشحالیم در سه سال گذشته استراتژی بانک بر مبنی بانکداری دیجیتال تدوین شد و اکنون حاکمیت بر اجرای آن تاکید دارد، اظهار داشت: رویکردبانک ایران زمین براساس بانکداری دیجیتال و مفاهیم مربوط به آن تعریف شده و امروز بعد از گذشت سه سال بسیاری از زیر ساخت های آن در بانک ایران زمین براساس چشم انداز 1400 پیاده سازی شده است.
وی با بیان این که ۱۵مهر امسال با رونمایی از فرآیند بانکداری دیجیتال گام موثری در اجرا برخواهیم داشت بیان کرد: با اجرای این فرآیند ها ۲۰ سرویس بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می شود.
در ادامه مهدی عباس نیا مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس (جامپ) به تبیین افق 1400 این شرکت پرداخت و اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی شرکت را در راستای بانکداری دیجیتال برای حاضرین تشریح کرد.
در این مراسم از دو محصول جدید "شرکت سابین تجارت آریا" رونمائی شد. فرهاد وکیلیان، مدیرعامل این شرکت، توضیحاتی درباره ی پلتفرم پرداخت مشاغل خاص و پلتفرم کارت هدیه ارائه و گفت: رونمایی از این دو محصول هم ‌راستا با رویکرد دیجیتالی شدن بانک ایران زمین برنامه ریزی شده است.
در ادامه‌ این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، ضمن خرسندی از اقدامات انجام گرفته در این شرکت ها برای اجرای بانکداری دیجیتال اظهار داشت: با اجرای موارد اعلامی در حوزه بانکداری دیجیتال می توان گفت تحولی در حوزه بانکداری در نیمه مهر ماه در بانک ایران زمین خواهیم داشت.
وی بیان کرد: سال ها پیش در حوزه بانکداری الکترونیک شاهد این موضوع بودیم و امیدوارم این موضوع در سال جاری با اجرایی شدن این فرآیند ها در بانک ایران زمین انجام شود.
مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران‌زمین، توضیحاتی را در خصوص ادامه راه پیشرفت و موفقیت شرکت‌های تابعه با حاضرین مطرح کرد.
وی بر لزوم وجود رویاپردازی در رسیدن به اهداف تجاری سودآور و امتداد مسیر خلاقانه در رویکرد شرکت های تابعه، تاکید کرد.
در پایان پیش‌نویس مجلدی با عنوان" گزارش محیط‌شناسی صنعت پرداخت" که حاصل تلاش همکاران متخصص در شرکت سابین تجارت آریا است؛ توسط "وکیلیان" مدیر عامل این شرکت به پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین به واسطه بیست سال حضور موثر در "صنعت پرداخت" اهدا شد؛ تا پیش‌گفتار این کتاب با قلم ایشان برای پژوهش و تحقیقات آیندگان این صنعت، سودمند واقع شود.

کد خبر 123825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha