تاکسیرانی تهران الگوی خوبی برای سایر شهرها است

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه تاکسیرانی پایتخت باید الگوی سایر شهرها شود، گفت: تقویت امکانات رفاهی رانندگان در دستورکار قرار می‌گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، نشست سالانه هیأت عامل سازمان تاکسیرانی با حضور مدیرکل امور مجامع و شورای سازمان‌های شهرداری و اعضای هیأت عامل تاکسیرانی و به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.


در این نشست، علیرضا قنادان، رئیس هیأت عامل سازمان تاکسیرانی، گزارش عملکرد یک‌ساله هیأت عامل را تشریح کرد و به بیان دستاوردها و مشکلات سازمان پرداخت و سپس گزارش حسابرسی سال ۹۸ ارائه شد و حسابرس رسمی، عملکرد مالی یک‌ساله سازمان را مطلوب ارزیابی کرد.

 

تاکسیرانی


مناف هاشمی، معاون شهردار، در این نشست از مدیران تاکسیرانی خواست که روش‌های تاکسیرانی تهران متفاوت با شهرهای دیگر شود و تهران با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد الگوی کلان‌شهرهای دیگر باشد و رویکردهای وسیع‌تری در این حوزه ایجاد کنیم همچنین با توجه به این بستر به سمت تجهیز و به‌روزرسانی ناوگان تاکسیرانی با حمایت خودروسازان داخلی برود.

وی تاکید کرد: باید نگاه ویژه به رانندگان و خانواده‌های آن‌ها داشته باشیم و بیمه مکمل و امکانات رفاهی از قبیل تأسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی، فروشگاه و رستوران را با توجه به ظرفیت‌های شهرداری تهران در دستور کار قرار می‌دهیم.

منبع: فارس

کد خبر 123902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha