کد خبر 123946
۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
مخالفت مدیریت شهری با لغو طرح ترافیک

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری مخالف لغو طرح ترافیک است، گفت: اجرای طرح باعث کاهش ترافیک شده و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران درباره موضوع طرح ترافیک در پایتخت و احتمال لغو این طرح به دلیل افزایش شیوع کرونا اظهار داشت: جلسه ای بین برخی از اعضای شورای شهر در کمیسیون سلامت و محیط زیست و مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد و موضوعات مختلفی در حوزه ترافیک مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده شیوع ویروس کرونا و طرح ترافیک بود.


وی با اشاره به اینکه بر اساس پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح ترافیک با رضایتمندی‌ بسیاری از مردم همراه بوده است،گفت: اجرای طرح ترافیک نه تنها ترافیک را در بخش‌های مرکزی پایتخت کاهش داده، بلکه باعث کمتر شدن آلودگی هوا و کاهش اتلاف وقت شهروندان شده است.


این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کرونا مهمان یک شب و دو شب پایتخت نیست و احتمالا تا ۳ سال دیگر وجود خواهد داشت بنابراین باید شهروندان زندگی و نحوه رفتار خود را با این ویروس تنظیم کنند که بهترین روش مقابله با کرونا بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک و پرهیز از مواجهه مستقیم و روبه‌رو با یکدیگر است.

 

طرح ترافیک

نوری با تاکید بر اینکه شهرداری و مدیریت شهری مخالف اجرای طرح ترافیک است، گفت: باید شهروندان و وزارت بهداشت را متقاعد کرد که تنها راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و این مساله موضوع سختی نیست و تنها با استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست‌ها امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که جهت تردد از قطار و اتوبوس استفاده می‌کنند باید علاوه بر استفاده از ماسک تلاش کنند که رو به روی مسافران دیگر نباشند و حداقل پشت به یکدیگر بایستند.

منبع: فارس

کد خبر 123946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha