انتشار بزرگترین فراخوان رفع عیب خودرو توسط ولوو

خودروسازی که می خواهد ایمن ترین خودروهای دنیا را بسازد حالا بزرگترین فراخوان را برای رفع عیب منتشر کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، ولوو می گوید که هنوز گزارشی از جراحت یا مرگ و میر حاصل از ایراد در کمربند ایمنی در 2.1 میلیون دستگاه از خودروهای این کمپانی به دستش نرسیده است و ایراد مذکور «بسیار نادر» اتفاق می افتد. با این حال این خودروساز می خواهد ایمن ترین خودروساز بماند.

کمپانی ولوو سوئدی -که سهام آن را شرکت چینی جیلی خریداری کرده است- با صاحبان محصولات این خودروساز تماس می گیرد و این فراخوان محصولات اس60، اس60 ال، اس60 کراس کانتری، وی60، وی60 کراس کانتری، ایکس سی60، وی70، ایکس سی70، اس80 و اس80ال بین سال های 2006 تا 2019 را شامل می شود. خودروهای سال 2020 با این ایراد مواجه نیستند.


این فراخوان بزرگترین فراخوانی است که ولوو منتشر کرده است. دلیل آن هم کابل فولادی است که به کمربند ایمنی صندلی جلو متصل است و ممکن است درست عمل نکند.

 

ولوو

استفان الفستروم سخنگوی ولوو در گفت و گو با رادیوی سوئدی گفته است: «ما مشاهده کرده ایم که این کابلی که کمربند ایمنی صندلی جلو را به بدنه وصل می کند، در برخی شرایط خاص فرسوده و خرده می شود و ممکن است از توان حفاظتی کمربند ایمنی بکاهد. هر چند که بسیار نادر است.»

سخنگوی ولوو در مورد هزینه هایی که ولوو برای این فراخوان متحمل می شود اظهار نظر نکرده و این فراخوان بیشتر به یک مانور بازاریابی شباهت دارد و ولوو آن را یک تمرین می داند. از آن جایی که نه جراحتی پیش آمده و نه شکایتی، این اقدام را می توان یک فعالیت تبلیغاتی هم تلقی کرد.

منبع: سایپا

کد خبر 123986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha