قیمت خودرو با صادرات و واردات به تعادل می رسد

یک عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی معتقد است که با فراهم شدن صادرات و واردات خودرو، امکان به تعادل رسیدن قیمت و افزایش کیفیت وجود دارد.

به گزارش پرشین خودرو، الله وردی دهقانی، با بیان این مطلب اظهار کرد: با تشکیل جلسات کمیسیون صنایع ان‌شاءالله کمیته صنعت هم تشکیل خواهد شد و ما از وزیر صنعت و خودروسازان دعوت خواهیم کرد تا با حضور در جلسه کمیسیون نقطه نظرات خود را درباره وضعیت بازار خودرو مطرح کنند تا بتوانیم در این زمینه تبادل نظر داشته باشیم.

وی افزود: من فکر می‌کنم ما نیازمند این هستیم که سیاست‌های بازدارنده‌ای را اتخاذ کنیم تا جلوی گرانی خودرو گرفته شود. البته در این زمینه نیازمند اتخاذ سیاست‌های درازمدت، میان مدت و کوتاه مدت هستیم.

نماینده مردم ورزقان در مجلس با بیان اینکه خودروسازی در کشور ما مسئله دار شده است، خاطرنشان کرد: خصوصی سازی، رقابت، قیمت گذاری، تیراژ تولید و سرشکن شدن هزینه‌ها و هزینه‌های بالای خودروسازان در این بخش مد نظر ماست که قطعا به آن رسیدگی خواهد شد. علاوه بر این صادرات و واردات خودرو هم عاملی برای به تعادل رساندن قیمت در داخل و جلوگیری از گرانی و افت کیفیت است.

دهقانی در پایان گفت: امیدوارم در نهایت ما بتوانیم سیاستی را اتخاذ کنیم که تامین کننده منافع ملی باشد و بتواند کمکی به بهبود معیشت مردم کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 123997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha