کد خبر 124031
۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
مرسدس بنز رنگ دلخواه مشتری را تولید می‌کند

مرسدس بنز اکنون می تواند همه ی رنگ های دلخواه مشتری، حتی رنگ خاص کمپانی های رقیب را تولید کند.

به گزارش پرشین خودرو، برنامه ای تحت عنوان «خاص سازی دزینگو» در مرسدس بنز از سال 2015 آغاز به کار کرد و در حقیقت وظیفه اصلی آن این است که خودروی مشتری را به معنی واقعی خاص همان مشتری بسازد. ابتدا این خاص سازی برای مدل های کلاس G‌ مرسدس بنز اجرا می شد حالا به کلاس های E، S و AMG GT‌ هم تعمیم یافته است. مشتریان می توانند به کتابچه رنگ مرسدس بنز نگاه کنند و یا رنگ های تاریخی این خودروها از دهه های 1950 تا 1960 را انتخاب کنند یا رنگ های امروزی تر حتی خودروهای رقیب مثل رنگ خاص پلوم کریزی خودروی داج [نوعی بنفش خاص میوه آلو که در تصویر زیر مشاهده می کنید].

برای نمونه، مرسدس بنز دو خودروی کابریوله AMG S63 و استیشن E63 S Wagon را با رنگ خاص ارائه کرده تا نشان بدهد،‌ قابلیت ارائه انواع رنگ های مورد درخواست مشتری را دارد. «سبز عمیق» خاص خودروهای تاریخی بنز در حالی که آبی فولادی مخصوص ون های اسپرنتر بوده که حالا اگر مشتری تقاضا کند هر کدام از محصولات این شرکت را با این رنگ بخواهد، ممکن شده است.

 

مرسدس بنز


برای چرم داخل خودرو، مرسدس بنز می گوید می تواند تقریبا هر رنگی که مشتری بخواهد برایش فراهم کند. از نظر طراحان تزئینات داخل خودروی مرسدس بنز، چرم قهوه ای ناپا Nappa‌ خاص ترین رنگ تریم داخل خودرو است.

با این حال با وجود این ادعای مرسدس بنز،‌ در عمل مردم بین 34 رنگ بدنه و 54 رنگ تریم داخل خودرو انتخاب می کنند. اما به خاطر داشته باشید از ترکیب 34 رنگ بیرونی با 54 رنگ داخل خودرو میلیون ها ترکیب به دست می آید و هر مشتری از این جهت می تواند خاص باشد.

طبیعی است که آن چه مرسدس بنز به طور عادی و استاندارد تولید می کند، با قیمت رنگی که مشتری به طور خاص انتخاب می کند تفاوت قیمت خواهد داشت.

منبع: سایپا
 

کد خبر 124031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha