آغاز برخورد با تخلفات نمایشگاه‌های خودرو

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: در راستای نارضایتی شهروندان مبنی بر ایجاد سد معبر، پارک دوبل و ایجاد گره‌های ترافیکی اولین مرحله طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه‌های اتومبیل رقم خورد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، به اجرای اولین مرحله طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه‌های اتومبیل در سطح پایتخت اشاره و اظهار داشت: با توجه به نارضایتی شهروندان مبنی بر ایجاد گره ترافیکی، سد معبر و پارک دوبل توسط نمایشگاه‌های اتومبیل، پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت طرح برخورد با این دسته از واحدهای صنفی متخلف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستورکار قرار داد.


رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در روز پنجشنبه و جمعه پلیس نظارت بر اماکن عمومی از 31 واحد نمایشگاه خودرو در سطح شهر تهران بازدید به عمل آورد؛‌ به 10 واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داد و 7 نمایشگاه خودرو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پلمب کرد.

 

نمایشگاه های خودرو

 

سرهنگ مرادی تأکید کرد: عمده تخلف این واحدهای صنفی ایجاد سد معبر، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پارک دوبل و ایجاد گره ترافیکی بوده است.

وی با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی بر ادامه روند نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با متخلفان تأکید و خاطرنشان کرد: طرح نظارت پلیس بر نمایشگاه اتومبیل با قوت در روزهای آتی نیز اجرا خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 124036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha