کد خبر 124058
۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تشریح جزئیات فاصله گذاری اجتماعی در قطار

معاون مسافری شرکت راه آهن اعلام کرد که شرکت راه آهن یکی از پیشتاز ترین دستگاه‌ها در اجرای پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بوده و اگر ماسک اجباری شود آن را در ایستگاه‌های راه آهن و قطارها اجباری می‌کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، میر حسن موسوی، اظهار کرد: همانند گذشته که در اجرای پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بودیم و همه پروتکل ها را در ایستگاه‌های راه آهن، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و در داخل قطار به دقت اجرایی کردیم اگر استفاده از ماسک اجباری شود و آن را از سوی دولت یا ستاد مقابله با کرونا به ما ابلاغ کنند به سرعت آن را اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال در طرح فاصله گذاری اجتماعی گرچه شرکت‌های ریلی تعداد پذیرش مسافرانشان به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد اما همکاری خوبی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران داشتند و طرح فاصله گذاری اجتماعی به دقت در راه آهن اجرا شد که در حال حاضر می‌توان گفت در یک کوپه ۴ نفره تنها دو نفر حضور دارند و این یکی از پروتکل‌های است که به ما ابلاغ شده است.

 

فاصله گذاری اجتماعی در قطار


موسوی با بیان این که همه دستور العمل‌ها ابلاغ شده به صورت هفتگی و روزانه به زیرمجموعه‌های راه آهن ابلاغ شده و اجرا می‌شود گفت: در زمینه استفاده از ماسک هم باید بگویم تاکنون از همه شرکت‌های ریلی خواسته‌ایم در بسته‌های ارائه شده به مسافر حتما ماسک را قرار بدهند و اگر برخی اوقات و بعضی از مسافران در طول سفر دقایقی ماسکشان را برداشند با حفظ احترام تذکرات لازم برای استفاده از ماسک به آنها داده شود. چرا که خودمان را از نظر قانونی و اخلاقی برای اجرایی پروتکل‌ها متعهد می‌دانیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 124058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha