مشخصات و جزئیات محصول کی132 اعلام شد + جدول

ایران خودرو که در نظر دارد فروش خودرو سدان موسوم به پروژه کی132 را آغاز کند، جزئیات و مشخصات فنی این خودرو را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سدان جدید ایران خودرو که بنابر اعلام مدیرعامل این شرکت در روزهای آینده پیش فروش می شود، خودرویی است که با داخلی سازی 92 درصدی و مشارکت بالای قطعه سازان داخلی به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

این سدان که فعلا با نام پروژه کی132 شناخته می شود و نام تجاری آن مشخص نیست در بهترین حالت ممکن در زمستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

 



ایران خودرو امروز مشخصات فنی و لیست امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو در دو نسخه اتومات و دستی در وبسایت این شرکت بارگزاری کرده است که باید یادآور شویم نسخه گیربکس اتومات این خودرو پس از عرضه گیربکس دستی روی خط تولید خواهد رفت که این به معنی تولید نسخه اتومات کی 132 در سال 1400 خواهد بود.

در پروژه طراحی و تولید کی 132، شش قطعه ساز خارجی، 14 شرکت دانش بنیان و حدود 140 سازنده داخلی مشارکت دارند.

مشخصات فنی

هر دو مدل اتومات و دنده ای به پیشرانه 1.6 لیتری با توان تولید 110 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر مجهز است که با استاندارد آلایندگی یورو5 به بازار عرضه می شود.

در نسخه اتومات شتاب صفر تا 100 خودرو 11.5 ثانیه درج شده است در حالی که نسخه 5 دنده دستی در 9.5 ثانیه از سکون به 100 کیلومتر بر ساعت دست خواهد یافت.

مصرف سوخت کی 132 دستی به صورت ترکیبی 6.7 لیتر است و کی 132 اتومات 11.5 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین می سوزاند.

امکانات رفاهی و ایمنی

ترمزهای دیسکی، کیسه هوا، فرمان برقی مجهز به کلیدهای کنترلی، سیستم تهویه برقی، سیستم مالتی مدیا، آیینه های جانبی برقی، رینگ فولادی، سیستم پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل و سیستم کنترل بخار بنزین برخی از امکانات مشترک در نسخه اتومات و دستی خودروی کی 132 است.

نسخه اتومات کی 132 از امکانات اختصاصی نیز بهره مند است که به عنوان مثال می توان به سنسور نور و باران، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سانروف، کمربندهای ایمنی 3 نقطه ای و آیینه های برقی با قابلیت تاشوندگی اشاره کرد.

نسخه دستی با رینگ 15 اینچی و 2 ایربگ به بازار عرضه خواهد شد در حالی که بنابر اطلاعات درج شده در وبسایت ایران خودرو، نسخه گیربکس دستی این محصول با رینگ 16 اینچی و 4 ایربگ قابل سفارش گذاری است.

در تصاویر ذیل می توانید جزئیات کامل این دو محصول را ببینید

 

 

کد خبر 124061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیکلاس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    0 0
    یکی از اشکالات طراحی ایرانخودرو منطقه جلو پنجره به کاپوته، خیلی زشت در میارن اون قوس کاپوت هم مزید بر علت شده، باید یه فکری برای جلو پنجره یا کاپوت بکنن، چراغ بین چراغهای عقب هم بهتره باریکتر بش، در صمن نمیدونم زیر سپر عقب رو چرا این شکلی کردن...