استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی الزامی است

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشوری گفت: به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک در ناوگان تاکسیرانی‌های کشور الزامی شد.

به گزارش پرشین خودرو، مرتضی ضامنی گفت: در پی مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و با توجه به اوج گیری شیوع این بیماری، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی و ناوگان تاکسیرانی‌های کشور برای رانندگان و مسافرین الزامی شد.

وی خاطر نشان کرد: با ابلاغ دستورالعمل بهداشتی مقابله با بیماری کرونا بر لزوم استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی و بخشنامه‌ صادره از سوی معاونت عمرانی وزیر کشور، بمنظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسافران، رانندگان و دست‌اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی شهری کشور ملزم به استفاده از ماسک هستند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تاکید کرد: از همه‌ همسفران و تاکسیرانان درخواست می‌شود در اجرای این دستورالعمل و به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه همکاری لازم را داشته باشند تا زمینه قطع انتقال چرخه ویروس کرونا فراهم شود.

 

استفاده از ماسک



رییس جمهوری روز شنبه هفته جاری در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، اظهارداشت: ارائه خدمات در همه بخش‌ها به‌ویژه بخش‌های دولتی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک شود.

روحانی افزود: از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی شلوغ باید اجباری باشد و چنانچه کسی بدون ماسک به دستگاه، نهاد یا ارگانی برای دریافت خدمت مراجعه کرد، باید از او بخواهند ماسک داشته باشد حتی باید از حضور کارمندان و کارکنان در ادارات و دستگاه‌ها در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک،جلوگیری شود.

کد خبر 124087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha