با تاریخچه و محصولات نمایندگی MVM آشنا شوید

اگر تا به حال برای دریافت مشاوره ای صادقانه در خرید خودرو به یکی از فروشگاه های سراسر کشور مراجعه کرده باشید، ارزش ارائه خدمات حرفه ای را در این زمینه کاملا تجربه کرده اید.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به اینکه در شرایط فعلی کشور قیمت ها هر روز در حال افزایش هستند، صرف هزینه کلان برای تامین وسیله نقلیه نیازمند ارزیابی دقیقی است. همین دلایل است که مراجعه به مجموعه های نمایندگی mvm را قابل توجیه می کند.

تاریخچه نمایندگی mvm

برندهای ام وی ام و چری، هر دو زاده مجموعه مدیران خودرو هستند. مجموعه ای که با برخورداری از سابقه ای هجده ساله، از سال 1381 تاسیس شده و با بهره مندی از مدیریتی حرفه ای و پشتوانه ای قوی از طرف کارخانه چری در چین توانسته است به جایگاه قابل احترامی در میان مردم دست پیدا کند.

تلاش های مدیران این مجموعه منجر به تاسیس 141 نمایندگی مدیران خودرو در سراسر ایران شده است که فعالانه در جهت بهره مندی خانواده های ایرانی از وسایل نقلیه ایمن و زیبا قدم بر می دارند. در این مجموعه ها افراد می توانند از مشاوره های حرفه ای کادر فنی برای خرید اتومبیل هایی استفاده کنند که از لحاظ فنی با نمونه های اروپایی و آمریکایی برابری می کنند اما با توجه به مدیریت اصولی بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

https://autoheydari.ir/representing-mvm/

 

با تاریخچه و محصولات نمایندگی MVM آشنا شوید


محصولات ام وی ام

در اینجا محصولات پر فروش نمایندگی mvm معرفی خواهند شد.

 

با تاریخچه و محصولات نمایندگی MVM آشنا شوید



ام وی ام ایکس 33 (mvmvx33)

ام وی ام ایکس 33 یکی از پر فروش ترین محصولات ام وی ام به حساب می آید. این خودرو اتومبیلی کراس اوور است که دارای ظاهری اسپرت می باشد. همین ویژگی این محصول را به خودرویی پرطرفدار در میان جوانان تبدیل کرده است. این خودرو با دو تیپ s و s اسپرت عرضه شده است. طراحی مدرن و ویژه این خودرو ظاهری چشم نواز به آن بخشیده است. چراغ های کریستالی بزرگ در نمای جلو، جلو پنجره کرومی با خطوط موازی و خطوط متوازن بدنه طراحی این خودرو را متمایز کرده اند.

مشخصات فنی قابل قبول این خودرور از دلایل پر فروش بودن آن در مجموعه های نمایندگی مدیران خودرو است. . ام وی ام ایکس 33 از نسل جدیدی از ترمزهای ABS+EBD بهره می برد که ساخت شرکت آلمانی TEVIS هستند. این اتومبیل دارای موتوری با توان تولید 136اسب بخار نیرو و 182 نیوتن متر گشتاور است. طراحی داخلی ام وی ام ایکس 33 تحسین برانگیز است.

فضای جادار برای سرنشینان و صندلی های راحت از یک سو و داشبورد زیبا و فرمان مدرن با فریم فلزی از سوی دیگر سفری دلنشین را برای رانندگان و سرنشینان رقم خواهد زد. امکانات رفاهی مناسبی مانند سان روف، مه شکن، آینه بغل فلزی مجهز به راهنما و تنظیم برقی، تنظیمات برقی و گرم کن داخل صندلی، سقف پانورامیک و استارت دکمه ای نیز به محبوبیت این اتومبیل افزوده است.

 

با تاریخچه و محصولات نمایندگی MVM آشنا شوید



ام وی ام ایکس 22 (mvm x22)

ام وی ام ایکس 22 یکی از خودروهای مجموعه های نمایندگی mvm است که به دلیل ظاهری جذاب و مشخصات فنی با کیفیت مورد توجه بسیاری از خریداران اتومبیل قرار گرفته است. این اتومبیل با داشتن چراغ های درشت نمای جلو و نوار LED در بخش پایینی چراغ ها خود ار نمای جلوی زیبایی برخوردار است. در این نما قطعه ای نقره ای رنگ در پایین سپر قرار گرفته است که بر زیبایی آن افزوده است. ام وی ام ایکس 22 به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات مجموعه های نمایندگی mvm، در نمای کناری نیز حالت آیرودینامیک خود را حفظ کرده است.

اجزای نمای کناری از جمله فرم پنجره ها، ریل فلزی و براق باربند سقف و طرح ساده چرخ ها همگی از هارمونی خوبی برخوردار هستند. mvm x22 از طراحی مدرنی در کابین خود برخوردار است. داشبورد به غیر از قطعاتی کوچکی تماما از پلاستیک سخت ساخته شده است. پوشش داخلی درب ها از جنس پلاستیک نرم بوده که با ترکیب با نواردوزی های صندلی ها ظاهر زیبایی را برای کابین این خودرو به ارمغان آورده است. فضای باز و جادار محورهای ام وی ام ایکس 22 و صندوق عقب حجیم آن، از ویژگی هایی هستند که این خودرو را به گزینه ای مناسب برای خانواده هایی تبدیل می کند که برای بهره مندی از مشاوره های فنی به مجموعه های نمایندگی mvm مراجعه می کنند. Mvm x22 از موتوری با توان تولید 105 اسب بخار و 135 نیوتن متر گشتاور برخوردار است. از امکانات رفاهی این اتومبیل می توان به سان روف و قابلیت تنظیم الکتریکی آیینه های از داخل خودرو و کروز کنترل با قابلیت تنظیم از روی فرمان اشاره کرد.

 

با تاریخچه و محصولات نمایندگی MVM آشنا شوید



ام وی ام ایکس 55 (mvm x55)

ام وی ام ایکس 55 از نظر ابعاد ما بین ایکس 22 و ایکس 33 قرار دارد. این خودرو در مجموعه های نمایندگی mvm توانسته است به یکی از اتومبیل های پر طرفدار تبدیل شود. این خودرو در مجموع، شباهت ظاهری زیادی با سایر محصولات ام وی ام ندارد. نوار کرومی که چراغ های عقب این خودرو را به هم متصل کرده است، طراحی بدنه آن را متمایز کرده است. همچنین، در نمای جلو به کارگیری جلو پنجره مشبک و چراغ های پیشانی بزرگ با طراحی تیره به این اتومبیل ظاهری اسپرت و مدرن داده است.

به همین دلیل، کادر فنی مجموعه های نمایندگی mvm همواره این خودرو را به مشتریان جوان خود پیشنهاد می کنند. این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت موتور 140 اسب بخار و 210 نیوتن متر بهره می برد. امکانات و ویژگی هایی مانند فرمان کمکی برقی، اتو هلد، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور باد و دمای لاستیک، دوربین 360 درجه و استارت بدون کلید در این خودرو نیز در میان سایر خودرورای نمایندگی mvm به محبوبیت آن افزوده است.

 

با تاریخچه و محصولات نمایندگی MVM آشنا شوید



Mvm 110

ام وی ام 110 خودرویی شهری، کوچک و ایده ال است که با داشتن طراحی مدرن، پویا و جذاب با خطوط نرم و ملایم توانسته است در مجموعه های نمایندگی mvm به فروش قابل توجهی دست یابد. mvm 110 در نمای عقب خود از بال عقبی بهره می برد که با رعایت اصول آیرودینامیک بر بهبود سرعت خودرو می افزاید. ام وی ام 110 اتومبیلی کم مصرف و مقرون به صرفه است که با داشتن امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، مصرف سوخت پایین و استهلاک کم توانسته است به گزینه ای محبوب برای خانواده هایی تبدیل شود که برای بهره مندی از بهترین خدمات به نمایندگی mvm مراجعه می کنند.

این خودرو دارای موتورهایی با قدرت 51 و 68 اسب بخار است خودروی 110 خودروی بسیار ایمنی در کلاس خود می باشد. وجود دو عدد ایربگ و سیستم ترمز ABS ضریب ایمنی این خودرو را به طرز محسوسی افزایش داده است. فضای داخلی mvm 110 بسیار راحت و جادار بوده و برای خودرویی در این کلاس کاملا ایده ال است. امکانات رفاهی داخل خودرو، مناسب و ایده ال بوده و آن را برای پیشنهاد به مشتریان مجموعه های نمایندگی mvm، بدل به خودروئی مجهز و راحت نموده است.

مجموعه های نمایندگی mvm همواره تلاش خود را به کار بسته اند تا محصولات ام وی ام با بهترین کیفیت در فرآیند فروش و پس از فروش در اختیار مشتریان قرار بگیرد. یکی از این نمایندگی ها که همواره در کسب اعتماد مشتریان موفق عمل کرده، اتوحیدری است که با داشتن چندین نمایندگی mvm در تهران در ارائه این خدمات پیشتاز بوده است.

مشتریان عزیز می توانند برای بهره مندی از مشاوره رایگان در خرید محصولاتی مانند mvm X22، mvm X33، mvm X55 و mvm 110 به نمایندگی های فروش اتو حیدری مراجعه کنند. علاوه بر این، در اتو حیدری پرسنل سازمان های دولتی می توانند از شرایط پرداخت ویژه ای بهره مند شوند. اتو حیدری همچنین امکان فروش اتومبیل های کارکرده را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

پرسنل اتو حیدری در نمایندگی mvm همواره برای ارائه بهترین خدمات در خدمت مردم تهران هستند:

شعبه آزادی 66008360

شعبه فاطمی 88995300

https://autoheydari.ir
/

کد خبر 124126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha