کد خبر 124168
۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
پنج‌شنبه‌ها، طرح ترافیک اجرا نمی‌شود

مدیر روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پنج‌شنبه‌ها فقط طرح کاهش کنترل آلودگی هوا ، از ساعت ۸:۳۰ تا ١٣ اجرا می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، على عالى درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت اظهارداشت: به رقم انتشار اطلاعیه‌‌هاى متعدد در خصوص نحوه اجراى طرح ترافیک و حتى اطلاع رسانى از طریق سایت تهران من همچنان شهروندان بسیارى در این خصوص اظهار بی‌اطلاعى می‌کنند از این‌رو بار دیگر اعلام می‌کنیم از روز هفدهم خرداد ٩٩، طرح‌های ترافیکی ( طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا ) در پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برقرار است.

به گفته مدیر روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک با توجه به تماس شماری از شهروندان، مجددا تاکید می‌شود؛ یک‌بار خروج از محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا از ساعت ۱۴:۳۰ رایگان خواهد بود.

 

طرح ترافیک


عالى با بیان اینکه در روزهای پنج شنبه نیز صرفاً طرح کنترل آلودگی هوا و از ساعت ۸:۳۰ تا ١٣ اجرا می‌شود، تاکید کرد: تغییر ساعت اجراى محدوده طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا صرف جهت رفاه حال شهروندان و کارمندان صورت گرفته است که ترددشان در محدوده‌هاى فوق مشمول عوارض نشود.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص طرح ترافیک به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir مراجعه، یا با شماره ١٣٧ کد ٥ تماس بگیرند.

منبع: فارس

کد خبر 124168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha