مجلس و دولت به فریاد مظلومان در صنعت قطعه سازی برسد

در نشست هم اندیشی انجمن صنایع همگن قطعه سازان که با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نمایندگان وزارت صمت و خودروسازان برگزار شد بر درایت کمیسیون صنایع و وزارت صمت بر رفع مشکلات و ایجاد فضای مثبت در صنعت قطعه سازی کشور تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد رضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور با خوشامدگویی به مدعوین حاضر در هم اندیشی گفت: در این نشست به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای منتخبان و نمایندگان 13 انجمن همگن قطعه سازی در استان ها هستیم.

همچنین در این نشست محمد علی ذکریایی عضو انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور با اشاره به اینکه صنعت خودرو و قطعه سازی در دوران بسیار سختی در حال فعالیت است، تاکید کرد: امروز نه فقط قطعه سازان بلکه کل صنعت کشور به لحاظ مالی، شرایط تحریمی و تبعات ناشی از شیوع بیماری کرونا در مضیقه شدید قرار دارد.

 



وی افزود: متاسفانه هر روز قطعه سازان با تنش های زیادی در حوزه تامین ارز و مواد اولیه مواجه هستند شرایطی که به همراه موضوع قیمت گذاری خودرو، نگهداری این صنعت را بسیار دشوار کرده است.

ذکریایی با بیان اینکه بخشی از شرایط فعلی نتیجه برخی سیاست های نادرست از سوی مسئولان، بانک مرکزی و دیگر دستگاههاست، تصریح کرد: وجود چنین شرایطی موجب شده صنعتگران در بلاتکلیفی و سردرگمی شدیدی به سربرند.

عضو انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور، همچنین به حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس در نشست هم اندیشی قطعه سازان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با درایتی که رئیس کمیسیون صنایع مجلس و مسئولان وزارت صمت دارند شاهد فضای مثبتی در این صنعت باشیم.

ذکریایی با توجه به چالش ها و مشکلات زیاد قطعه سازان در حوزه های مختلف مالی و ارزی تاکید کرد: انتظار می رود در چنین شرایطی مجلس و دولت به فریاد مظلومان این صنعت برسند.

کد خبر 124172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha