ثبت 60 هزار تقاضا برای خرید سدان k132 ایران خودرو

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گفت: پیش ثبت نام 60 هزار نفر برای محصول پروژه k132 نشان از استقبال بالای بازار از این محصول می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محسن ناقدی برادران، با اعلام این خبر گفت: محصول پروژه کی132 تمام تست های سخت گیرانه عملکردی فنی و کیفی را با موفقیت پشت سر گذاشته است ضمن اینکه تفاوت های چشم گیری بین دو محصول K132 و دنا پلاس توربو اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

 

نشست خبری ایران خودرو



وی افزود: با روند کنونی تولید و تحویل خودرو به مشتریان، تعداد تعهدات معوق ۱۳ محصول ایران خودرو به روز شده است .

ناقدی برادران با اشاره به همکاری زنجیره تامین وبه پشتوانه تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، افزود: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه جاری، ۹۳ هزار و ۴۴ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد نشان می دهد.

وی اظهارداشت: با وجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودروسازی ۷۰ درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است.

ناقدی برادران، با اعلام اینکه با تکمیل خودروهای ناقص تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه، ۱۰۵ هزار و ۲۳۱ دستگاه محصول تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد نشان می هد.

 

محسن ناقدی برادران



قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، مهمترین اقدامات اخیر این حوزه را ارائه خدمات غیر حضوری و غیر متمرکز با هدف حذف نیاز مشتریان به مراجعه حضوری، توسعه خدمات پاسخگویی از طریق مرکز تماس ایران خودرو، یکپارچه سازی سیستم تحویل در هفت سایت تولیدی، کاهش توقف خودروها در نمایندگی ها وعرضه سریع آن به بازار با کنترل سیستم ثبت تحویل به مشتریان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: از ۱۵ هزار دستگاه تعهد داده شده در فروش فوق العاده گذشته، حدود ۹ هزار خودرو فاکتور شده است که پس از طی فرآیند شماره‌گذاری، تحویل مشتریان خواهد شد.

ناقدی برادران در ادامه افزود: نمایندگی ها بخشی از شبکه اصلی گروه صنعتی ایران خودرو هستند و ما به دنبال کسب درآمد پایدار برای نمایندگی ها هستیم ضمن اینکه در حال حاضر هیچ کمیسیون معوق به نمایندگی‌ها نداریم.

ارسال دعوتنامه دنا پلاس اتومات از مردادماه

وی تصریح کرد: دعوتنامه های دنا پلاس اتوماتیک از اوایل مرداد ماه برای مشتریان ارسال می شود.

ناقدی برادران گفت: از ابتدای سال تا امروز ۱۴۲ هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو تولید شده که نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه تعهدات موقت ایران خودرو از شهریور ماه سال گذشته که حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو بوده است امروز به ۵۰ هزار دستگاه کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: با توجه به پشتیبانی تولید و زنجیره تامین، گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به نیاز مشتریان سرعت عرضه محصولات به روز را افزایش داده است.

ناقدی برادران تاکید کرد: از هفته آینده در صورت تصویب کمیته مقابله با تحریم، شماره‌گذاری و تحویل ۵هزار تاکسی و وانت دوگانه سوز حل می شود.

کد خبر 124214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha