2300 پادرا پلاس در سال 99 تولید می شود

شرکت زامیاد در سال جاری دو هزار و 300 دستگاه کامیونت پادرا پلاس تولید و عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تولید "کامیونت پادرا پلاس" با تمرکز بر رعایت استانداردهای روز کشور و به روز رسانی در تجهیزات رفاهی، فنی و در راستای حفظ و ارتقاء اصل مشتری مداری در شرکت زامیاد به مرحله اجرا درآمده است.

زامیاد تصمیم دارد تا با تولید و عرضه کامیونت پادرا پلاس ضمن حفظ جایگاه خود به عنوان برترین خودروسازی تجاری سبك کشور، سهم بازار فروش خود در حوزه سبك را افزایش دهد.

در طراحی کامیونت "پادرا پلاس" به سلیقه و رضایتمندی مشتریان توجه شده و لذا به لحاظ ظاهری، مشخصات فنی و تجهیزات به کار برده شده، خواهد توانست میزان رضایت مندی را ارتقاء بخشد.
 

پادرا پلاس

 

همچنین با توسعه زیرساخت ها و تعامل با قطعه سازان، از طریق اتکاء بر توان و دانش نیروهای داخلی، این محصول با حدود 70 درصد داخلی سازی، تولید خواهد شد.

کامیونت "پادرا پلاس" با توان حمل بار بالا و قیمت پایین به عنوان دو ویژگی منحصر به فرد با امکاناتی مناسب و به روز از جمله استاندارد آلایندگی روز، سیستم ترمز ABS+EBD، ظرفیت حمل بار 2089 کیلوگرم، سیستم فرمان هیدرولیك، سیستم تهویه، شیشه ها و آینه های برقی، ارگونومی بهتر صندلی ها، ریموت و قفل مرکزی و ... به بازار عرضه می شود.

این گزارش می افزاید: در فازهای بعدی، شرکت زامیاد به برنامه ریزی برای ساخت قالب های بدنه و داخلی سازی قطعات تریم می پردازد تا از این طریق ضمن قطع وابستگی به تامین خارج، نسبت به کاهش ارزبری و قیمت تمام شده محصول اقدام کند.

شرکت زامیاد با پیشینه بیش از نیم قرن تولید انواع محصولات تجاری سبك و سنگین توانسته است با همت و تلاش مجموعه خود، سلائق مشتریان را در تمام سگمنت ها پوشش دهد.

کد خبر 124234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha