تشکیل کمیته های مشترک انجمن های قطعه سازی کشور در 6 محور / هم افزایی توان انجمن های قطعه سازی برای مقابله با مشکلات صنعت

اولین نشست و هم اندیشی مشترک اعضای هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور و انجمن صنفی سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران بعد از ظهر امروز در محل سالن همایش های بام مهتاب هتل ارم برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، اولین نشست و هم اندیشی مشترک اعضای هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور و انجمن صنفی سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران بعد از ظهر امروز در محل سالن همایش های بام مهتاب هتل ارم برگزار شد.

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو با اعلام این خبر اظهار داشت : هم اندیشی مشترک انجمن های قطعه سازی کشور در 6 محور اساسی برگزار شد و در خصوص محورهای تامین ارز ، کسری نقدینگی صنعت قطعه سازی و خودروسازی ، موضوع قیمت گذاری و تامین مواد اولیه و همچنین داخلی سازی و بازار قطعه یدکی کمیته های مشترکی برای همکاری متقابل تشکیل گردید.

 



آرش محبی نژاد افزود: همچنین در نشست مشترک انجمن های قطعه سازی کشور در خصوص مواضع مشترک و ایجاد اتحاد حداکثری در صنعت قطعه سازی و شیوه های اعتلای صنعت قطعه سازی کشور بحث و تبادل نظر شد و تفاهمات اولیه ای در این ارتباط حاصل گردید.

 



وی گفت: امید است برگزاری نشست ها مشترک و هم فکری ها در حوزه قطعه سازی کشور با هدف اعتلا و اتحاد حداکثری در این صنعت ادامه یابد و حاصل آن امضای تفاهم نامه های مشترک بین انجمن های قطعه سازی کشور باشد تا بتوان از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های انجمن های صنفی و صنایع همگن قطعه سازی کشور برای مقابله با چالش های و بحران های مختلف قطعه سازان و صنایع کشور استفاده نمود.

 



دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازی کشور افزود: بدون شک با هم افزایی توان انجمن های قطعه سازی کشور و ارائه راه حل ها و تبیین شیوه های مناسب می توان گامی موثر و قوی در جهت حل مشکلات قطعه سازی کشور برداشت.

 



محبی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی همیاری و هم افزایی توان انجمن ها و سازمان های مردم نهاد قطعه سازی ضمن اینکه کمی به مسئولان به عنوان بازوی مشورتی است بلکه می تواند قطعه سازان را در پیشبرد اهداف کمک و یاری نماید و نقشه راه هماهنگی برای آینده قطعه سازی کشور تعریف و تدوین نماید.

کد خبر 124269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha