ارائه پارکینگ رایگان دوچرخه در ساختمان‌های شهرداری

مدیر واحد توسعه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از ابلاغ دستورالعمل ساختمان دوستدار دوچرخه و ارائه پارکینگ رایگان به شهروندان و کارکنان دوچرخه‌سوار در ساختمان‌های شهرداری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، یعقوب آزاده‌دل گفت: دستورالعمل ساختمان دوستدار دوچرخه جهت اجرا به تمامی شهرداری‌های مناطق و معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری ابلاغ شده است.


وی با بیان اینکه ارائه پارکینگ امن و رایگان دوچرخه به دوچرخه‌سواران یکی از کارهای ضروری در راستای اجرایی کردن برنامه‌های سند توسعه دوچرخه‌سواری در شهر تهران محسوب می‌شود، افزود: تشویق کارکنان شهرداری به استفاده از دوچرخه در ترددهای کاری خود، از اهداف دیگری است که در این دستورالعمل دنبال می‌کنیم.


مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، افزود: بر اساس این دستورالعمل، در کلیه ساختمان‌های شهرداری تهران، پارکینگ رایگان در بهترین، امن‌ترین و در دسترس‌ترین نقطه پارکینگ به دوچرخه‌سواران اختصاص می‌یابد.

 

پارکینگ دوچرخه



به گفته آزاده‌دل، در این بخشنامه، ارائه تسهیلاتی برای کارکنان دوچرخه‌سوار در نظر گرفته شده است تا آنان بتوانند برای رفت و آمد از این مد حمل ونقلی پاک و آسان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: سازمان‌های حمل و نقل و ترافیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز ملزم به بارگزاری اطلاعات مکانی ساختمان‌های دوستدار دوچرخه در اپلیکیشن دوچرخه برای همه شهروندان هستند.

کد خبر 124311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha