کد خبر 124355
۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
پرونده مسکن مهر تا پایان سال بسته می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر تا پایان امسال بسته می‌شود، گفت: هیچ مسکن مهری تا پایان امسال، نیمه‌تمام نخواهد ماند.

به گزارش پرشین خودرو، محمد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت مسکن مهر پردیس، گفت: آپارتمان هایی که در پردیس دیرتر ساخت آنها آغاز شده است، دیرتر تحویل داده می شود اما به طور کلی هیچ مسکن مهری تا پایان سال نیمه‌تمام نخواهد ماند.


اسلامی با تاکید بر اینکه تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در کشور بسته می‌شود، گفت: فقط آن دسته از مساکن مهر که دارای پرونده حقوقی هستند تحویل داده نمی شوند.


وزیر راه در پاسخ به سوالی در خصوص عدم اتصال دیتاهای شرکت نیرو (از قبیل آب، برق، گاز) به سامانه امور مالیاتی کشور، گفت: این سامانه فعال بوده و اطلاعات در آن گنجانده شده است.

 

محمد اسلامی



اسلامی دوباره به موضوع وام ودیعه مستاجران اشاره کرد و در خصوص شروطی که در بسته وزارت راه برای تخصیص این وام به مستاجران آمده است، گفت: وام ودیعه به خانه های تا ٧٥ متر در تهران بزرگ و تا ٩٠ متر در سایر شهرها اختصاص می یابد و اینکه می‌گویند این وام به خانه های ٤٥ متری تعلق نمی گیرد غلط است.

اسلامی توضیح داد که با هدف شناسایی جامعه هدف، مجبور به گذاشتن شرط متراژ شدیم تا مطابق الگوی مصرف این وام تعلق بگیرد.

وزیر راه با رد اعداد و ارقامی که به صورت گمانه زنی برای رقم وام ودیعه مسکن عنوان می شود نیز گفت: از رسانه ها تقاضا داریم اعداد ذهنی خود را مطرح نکنند، هنوز مشخص نیست کدام پیشنهاد وزارت راه از سوی بانک مرکزی تایید شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 124355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha