کد خبر 124367
۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
نخستین سیرک ماشین در تهران برگزار می‌شود

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: نخستین «سیرک ماشین» ایران با حضور هنرمندان بین المللی از هفت کشور دنیا از 26 تیر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در برج میلاد افتتاح می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با هماهنگی‌ و مجوز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، نخستین«سیرک ماشین» ایران به منظور سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت شهروندان در روزهای بلند و کرونایی تابستان فعالیت خود را در برج میلاد آغاز می‌کند.

نخستین «سیرک ماشین» ایران در پنج شنبه 26 تیرماه افتتاح می‌شود و اجرای برنامه‌های آن تا پایان مرداد‌ ادامه خواهد داشت. در این «سیرک ماشین» هنرمندانی از کشورهای برزیل، اکوادور، تانزانیا، روسیه، کلمبیا، مکزیک و ایران در دو سانس 21:00 و 23:00 برای شهروندان و علاقه مندان اجرای برنامه خواهند داشت و همزمان با اجرای این برنامه نمایندگانی از ستاد ملی کرونا به منظور نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور دارند.


ظرفیت این «سیرک ماشین» 80 خودرو است و شهروندان می‌توانند بلیت‌های حضور در این برنامه را از سایت‌ takhfish.ir به‌صورت اینترنتی خریداری کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره تلفن 8585 تماس بگیرند همچنین با توجه به شرایط ویژه نمایش، امکان تماشای نمایش در«سیرک ماشین» برای تمام سرنشینان خودرو امکانپذیر نخواهد بود و فقط سرنشینان جلو امکان تماشای نمایش را خواهند داشت.

در صورت شرایط جوی نامناسب، سانس نمایش لغو خواهد شد و بلیت برای اجرای دیگری تمدید خواهد شد.
همچنین به منظورحفظ و سلامت شهروندان، شرکت کنندگان در طول اجرای برنامه مجاز به ترک خودروی خود و حضور پیاده در محوطه نمایش نیستند و پس از پایان برنامه از مسیر های تعیین شده محل را ترک می کنند.

هریک از جایگاه‌های در نظر گرفته شده مخصوص یک خودرو سواری است و از ورود موتورسیکلت، خودرو ون، وانت و مینی بوس جلوگیری خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 124367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha