کد خبر 124373
۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
سارقان ۱۰۰ضبط خودرو در تهران دستگیر شدن

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان ضبط خودرو و مالخران اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: ۲۰ خردادماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع دستگیری یک سارق ضبط خودرو به نام مصطفی که ماموران گشت کلانتری ۱۳۶ فرجام وی را حین سرقت ضبط یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مشاهده و دستگیر کرده بودند برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود : متهم پس از انتقال به این پلیس در تحقیقات مقدماتی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کرد با همدستی یکی از دوستانم به نام "سعید" ۱۰۰ فقره ضبط خودرو را سرقت کرده‌ایم.


رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در پالایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که همدست مصطفی سابقه‌دار و پیش‌تر به جرم سرقت لوازم داخل خودرو دستگیر شده است، تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سعید شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی، دومین متهم پرونده هم دستگیر شد.

 

سارقان ضبط خودرو


وی افزود: سعید نیز پس از انتقال به پایگاه چهارم به جرم ارتکابی اعتراف و اظهارکرد اموال سرقتی را به دو مالخر به نام های اصغر و محسن که مغازه‌ای در حوالی بازار تهران دارند، فروخته‌اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی هر دو مالخر در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، گفت : مالخران اظهار کردند اموال سرقتی را به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌کردند و به عنوان ضبط های دست دوم می‌فروختند.

وی در پایان به شناسایی تعدادی از مالباختگان اشاره و اظهارکرد: هر چهار متهم با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند.

منبع: ایسنا

کد خبر 124373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha