کد خبر 124413
۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
اجرای محدودیت های جدید کرونایی در تهران

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فاتب از اجرای مرحله دیگری از محدودیت های کرونایی پایتخت از صبحِ امروز خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در خصوص محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت اظهار داشت: برابر اعلام معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از امروز اعمال محدودیت‌ها در شهر تهران با توجه به وجود مراکز تجاری، اداری و ... با حساسیت بیشتری انجام می شود.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: برگزاری اجتماعات و همایش ها از امروز ممنوع است; همچنین کارکنان مؤسسات و ادارات دولتی به شکل یک‌سوم دورکار و دوسوم حاضر در محل کار فعالیت می‌کنند.


وی ادامه داد: استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پر برخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و... ممنوعیت در فعالیت دارند; بر این اساس در ورزش‌های تیمی تنها لیگ برتر به واسطه حساسیت خاص خود مجبور به برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.


سرهنگ مرادی درباره سایر محدودیت‌های اعمال شده، اعلام کرد: برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، مدارس شبانه روزی، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها بویژه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی از شنبه _ امروز_در تهران تعطیل هستند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص چگونگی برخورد با واحدهای صنفی متخلف اظهار داشت: تذکر, اخطار و در نهایت پلمب در انتظار واحدهای صنفی است که نسبت به مصوبات ابلاغی بی‌اعتنا باشند.

منبع: فارس

کد خبر 124413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha