تحول دیجیتال صنعت خودرو با همکاری ایدرو

تفاهم نامه توسعه و تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در صنعت خودرو بین ایدرو و گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا با حضور سرپرست وزارت صمت امضا شد.

به گزارش پرشین خودرو، محور تفاهم نامه همکاری سه جانبه ایدرو و گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا، همکاری و مشارکت در نفوذ رویکردها و فناوری های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم از طریق ایجاد و راهبری مراکز تعالی و تحول دیجیتال در سطح صنعت خودروسازی است.

 

صنعت خودرو



بررسی و ارزیابی عناصر و مولفه های انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی، بررسی و طراحی و پیشنهاد استراتژی مناسب برای گسترش و نفوذ انقلاب صنعتی چهارم در صنعت خودرو، راه اندازی مرکز تعالی و تحول دیجیتال صنعت خودروسازی، بررسی و ارزیابی سطح آمادگی زنجیره صنعت خودروسازی برای پذیرش تحول دیجیتال از اهم دیگر محور های همکاری است که مراحل اجرایی آن مستمرا ارزیابی می شود.

محمدرضا عبدالهی، عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی ایدرو، فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از جمله امضاکنندگان این سند مهم بودند که در حاشیه نشست هم اندیشی و تببین برنامه های ایدرو در سال جهش تولید با حضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت و امیر بیات رئیس هیات عامل ایدرو به امضا رسید.

کد خبر 124471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha