رفع تعهدات فروش مهمترین برنامه امسال پارس خودرو

مهمترین برنامه شرکت پارس خودرو در سال جاری تلاش برای رفع تعهدات فروش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شركت پارس خودرو مربوط به سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ٩٨ با رعایت پروتكل های های بهداشتی برگزار شد. این مجمع سالانه با حضور 87.6 درصد از سهامداران به علت شیوع بیماری كرونا به صورت آنلاین انجام شد.

مجمع سالانه شركت پارس خودرو به ریاست یوسف ندیلی به عنوان نماینده شركت سایپا و سرمایه گذاری رنا، سعید جمالی نماینده شركت نیوان ابتكار به عنوان ناظر اول، داود عبدالهی نماینده شركت سازه گستر سایپا به عنوان ناظر دوم و علیرضا بیاتی نماینده شركت مركز تحقیقات سایپا برگزار شد.

 

مجمع پارس خودرو


در این مراسم همچنین مصطفی مدبر مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره، مسعود لوءلوء عضو غیر موظف هیئت مدیره، علیرضا مصدقی عضو موظف هیئت مدیره و حسن احدزاده معاون مالی پارس خودرو حضور داشتند.

در مجمع عمومی عادی سالیانه شركت پارس خودرو، گزارش سال مالی منتهی به ٢٩ اسفند ماه سال ٩٨ در حوزه های صورت دارایی و دیون شركت، ترازنامه، سود و زیان، جریان وجوه نقد شركت، گزارش حسابرس و بازرس شركت قرائت شد.

در ادامه مجمع سهامداران به صورت حضوری و آنلاین سوالات خود را در خصوص عملكرد گذشته و برنامه های آینده این شركت مطرح و پاسخ های خود را دریافت كردند.

در این مجمع اعلام شد که قرارداد 10 ساله با شرکت سایپا برای تولید خودرو کوئیک R منعقد و تولید آزمایشی انجام شده است. به زودی تولید این محصول جایگزین پراید خواهد شد. و این قرار داد شامل محصولات دیگر گروه R مثل ساینا R هم می باشد.

افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در هیات مدیره مصوب شده و هم اکنون کارشناسان دادگستری مشغول انجام امور کارشناسی هستند. پس از اتمام کارشناسی دارایی های شرکت، جزئیات آن اعلام خواهد شد.

در مجمع سالانه پارس خودرو اعلام شد که روند وصول مطالبات شرکت در سال جاری بهبود یافته است.

 

برلیانس کراس



همچنین به رغم مشکلات شدید انتقال ارز همکاری با شرکت برلیانس همچنان ادامه دارد. قرارداد افزایش تولید محصولات به میزان 30 هزار دستگاه با شرکت برلیانس نهایی شده که در نیمه دوم سال اجرایی خواهد شد.



یادآور می شود که به دلیل وجود زیان انباشته در صورت های مالی شرکت، سود در مجمع تقسیم نشد.

کد خبر 124480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha