کد خبر 124520
۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
نسل جدید توسان با داشبورد آینده گرا

توسان جدید داشبوردی آینده گرا به رخ کشیده است. هر چند که انتظار آن می رفت اما به هر حال گام بزرگی به حساب می آید.

به گزارش پرشین خودرو، تا این جای کار معلوم بود که هیوندایی کره جنوبی قصد دارد دستی به روی مدل 2021 توسان خود بکشد و نسل جدید آن را ارائه دهد. کراس اور جمع و جور کره ای چندین بار در حال تست در ماه اوت سال گذشته مشاهده شده بود و وبسایت های خودرویی رندرینگ هایی را ارائه کرده بودند و در آن حدس و گمان های خود را از شکل ظاهری احتمالی این خودرو به تصویر کشیده بودند.


در خبرها هم سنجیاپ لی Sangyup Lee مدیر مرکز طراحی هیوندایی گفته بود که از دیدن نسل جدید توسان یکه خواهید خورد next-gen Tucson's design will freak us out. اندرو تواتاهی Andrew Tuatahi مدیر برنامه ریزی تولید هیوندایی هم گفته بود که به لحاظ بصری توسان نسل جدید بسیار جالب است very interesting visually.


در حالی که هنوز زمان دقیق رونمایی مشخص نیست، در یک گردهمایی موسوم به World Scoops در فرانسه تصویری در حد خط خطی روی کاغذ یا در اصطلاح اسکچ طرح داخل خودرو و داشبورد منتشر شد که تا حدود زیادی نشان می دهد آینده داشبورد توسان نسل جدید چه شکلی دارد. آن چه واضح است صفحه لمسی بزرگی دارد که در مرکز داشبورد قرار دارد، کیلومتر شمار دیجیتالی آن قابلیت نمایش انواعی از گیج ها را خواهد داشت.

 

توسان با داشبورد آینده گرا

هر چند خود هیوندایی انتشار تیزر از نمای داخلی توسان نسل جدید را انکار کرده است و این اسکچ را تأیید نمی کند.

با این حال شغل عده ای از عکاسان، جاسوسی مدل های جدیدی است که در حال آزمایش هستند. تصاویر به دست آمده از عکس های جاسوسی شده از توسان نسل جدید تا حدود زیادی شباهت به اسکچ منتشر شده را تأیید می کند.

این که خودروسازان داشبوردهای خود را به انواعی از صفحه لمسی و تکنولوژی های روز مجهز می کنند دیگر تعجب کسی را برنمی انگیزد.

منبع: سایپا

کد خبر 124520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha