امضای تفاهم نامه همکاری ایران خودرو با دانشگاه علم و صنعت ایران

به منظور توسعه تعامل صنعت و دانشگاه، تفاهم نامه همکاری مشترک میان گروه صنعتی ایران خودرو و دانشگاه علم و صنعت ایران در زمینه آموزشی، پژوهشی و فناوری امضا شد.

به گزارش پرشین خودرو، این تفاهم نامه امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه به امضای فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و جبارعلی ذاکری، رییس دانشگاه علم صنعت ایران رسید.

 



در این تفاهم نامه، اجرای پروژه های تحقیقاتی فناوری و کاربردی مرتبط با ماموریت های ایران خودرو با تاکید بر توسعه پلتفرم های جدید و منتخب و همچنین طراحی و اجرای پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز ایران خودرو با تاکید بر عارضه یابی زنجیره توسعه و تکوین محصول و شبکه سازی هوشمند در دستور کار قرار گرفته است. همکاری‌های پژوهشی در زمینه توسعه طرح های لجستیک ایران خودرو، همکاری در توسعه و تدوین دانش فنی تولید و درصورت توافق، تولید و تامین قطعات خودرویی منتخب منطبق با اهداف فنی، قیمتی و کیفی از سوی این خودرو ساز و ساپکو در زیست بوم دانشگاه نیز از دیگر محورهای همکاری در این تفاهم نامه است.

همچنین همکاری در تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه، هدایت و حمایت از پایان نامه های دانجشویان در مقطع تحصیلات تکمیلی مرتبط با طرح ها و پروژه های جاری ایران خودرو، همکاری در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز برای توانمندسازی مدیران و کارکنان ایران خودرو و زنجیره تامین این خودروساز، از دیگر موارد تفاهم‌نامه همکاری مشترک گروه صنعتی ایران خودرو و دانشگاه علم و صنعت ایران است.

کد خبر 124535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha