بومی سازی قطعات استراتژیک نتیجه یکپارچگی کروز با خودروسازان است

هرگز نمی توان منکر شرایط سخت، پیامدها و کمبودهای متعددی که تحریم های ظالمانه آمریکا با خود به همراه آورده شد، اما واقعیت این است که این محدودیت ها موجب شد تا همدلی و یکپارچگی میان قطعه سازانی همچون شرکت صنایع تولیدی کروز با خودروسازان شکل گیرد و در نهایت منتج به خلق اتفاقات بزرگ و شکوفایی فراوان شود.

به گزارش پرشین خودرو، از بومی سازی بسیاری از قطعات استراتژیک که روزی فقط رویایی در دستیابی به آن بود گرفته تا اشتغالزایی برای هزار نفر در سال جاری با وجود مشکلات فراوان و کاستی های موجود که از جمله توفیقات کروز بوده است.

محمدرضا شبانی قائم مقام مدیرعامل کارخانه سایت 3 شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به اینکه کروز فعالیت خود را با تولید کلیدها و دسته سیم آغاز کرده است، گفت: با گذشت زمان و با رشد و توسعه محصولات، در حال حاضر 3000 محصول با شماره های فنی متفاوت در سه سایت خود تولید می کنیم که از جمله آن می توان به محصولاتی چون داشبورد و سپر، آینه، چراغ، کویل، قطعات موتوری، ایربگ، سیستم تهویه، سیلندر اشاره کرد.

شبانی با تاکید بر اینکه رشد خودروسازی در گرو رشد قطعه سازی است، اظهار کرد: همواره تولید قطعات خودرو در کشور یک نیاز بوده و از آنجا که قطعه سازی یکی از ارکان اصلی تولید خودرو است و این قطعه سازی است، می توان گفت توسعه محصول و افزایش کیفیت در صنعت قطعه سازی منجر به رشد خودروسازی کشور خواهد شد.

 



وی با اشاره به اینکه در سایت سه کروز مهترین محصولات تولیدی از نظر ایمنی ایربگ، سیستم ترمز و چراغ هستند، بیان کرد: طراحی جدیدی در چراغ های تولیدی کروز بکار گرفتیم که سبب تمایز آن شده است و ال ای دی های افزوده شده به این محصول، تکنولوژی جدیدی در کشور به شمار می رود.

قائم مقام مدیرعامل کارخانه سایت 3 کروز با اشاره به اینکه این مجموعه با همت صنعت و دانشگاه به دستاوردهای مهمی دست یافته است، گفت: توانستیم کشور را از نیاز به قطعات استراتژیکی مانند ای سی یو به عنوان یکی از قطعات اصلی خودرو و قطعات ایربگ خودکفا کنیم.

شبانی با اشاره به اینکه 1000 نفر نیروی انسانی از ابتدای سال جذب کروز شده اند، تصریح کرد: در این سال ها با ایجاد تحریم های بی رحمانه علیه کشورمان با تلاش مضاعف در بومی سازی قطعات گام برداشتیم و در ادامه همین مسیر با جذب 350 نفر، توانستیم به 3350 نفر در سایت 3 کروز برسیم و میزان جذب ما با این روند رشد، به زودی به حدود 600 نفر در سایت 3 می رسد.

وی ادامه داد: این امر به تحقق شعار جهش تولید کمک می کند و می تواند منجر به افزایش تیراژ تولید و اشتغالزایی در شرکت شود.

قائم مقام مدیرعامل کارخانه سایت 3 کروز در خصوص هدف این شرکت در آینده نزدیک اظهار کرد: چشم انداز ما افزایش تیراژ تولید و بالا بردن تنوع تولیدی همراه با ارتقاء سطح کیفی قطعات است تا به اهداف فروش خود در آینده دست یابیم.

کد خبر 124665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha