کد خبر 124676
۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
فروش فورد موستانگ النور با قیمت ۵۰۰هزار دلار

خودرو فورد موستانگ Eleanor که در فیلم سینمایی «سرقت در ۶۰ ثانیه» با بازی نیکلاس کیج حضور داشت، با قیمت حدود ۵۰۰،۰۰۰ دلار در امارات متحده عربی به فروش می‌رسد.

به گزارش پرشین خودرو، تمام ماکت‌های خودرو عضلانی فورد موستانگ شلبی GT500 النور (Eleanor) بسیار اغراق‌آمیز و جالب هستند. بااین‌حال، خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ماکت نیست بلکه یکی از خودروهای واقعی استفاده‌شده در فیلم «سرقت در ۶۰ ثانیه» است. تنها ۱۱ دستگاه خودروی یکسان موستانگ النور برای تهیه فیلم توسط Cinema Vehicle Services، استیو استنفورد و چیپ فوز ساخته شد. ادعا می‌شود که تنها سه دستگاه از این خودروها در فیلم استفاده شدند و به‌نظر می‌رسد النور کنونی یکی از آن‌ها باشد.


فورد موستانگ شلبی GT500 النور در العین کلاس موتورز (Al Ain Class Motors)، یکی از نمایندگی‌های برتر خودروهای عجیب و غریب به فروش می‌رسد. جزئیات بسیار کمی درباره این خودرو در فهرست العین کلاس موتورز ارائه شده است. به‌عنوان مثال مشخص نیست که این النور چه نقشی در فیلم با بازی نیکلاس کیج دارد و در کدام یک از صحنه‌ها استفاده شد.

 

فورد موستانگ النور


چنین خودرویی ارزان نیست و آن‌طور که گفته می‌شود قیمتی معادل ۴۹۸،۵۵۱ دلار دارد. بااین‌حال، یکی دیگر از مدل‌های Eleanor که در فیلم یادشده استفاده شده بود، در اوایل سال جاری در حراجی Mecum با قیمت ۸۵۲،۵۰۰ دلار فروخته شد که این نمونه را کمی خاص می‌کند. نگاهی به تصاویر آن نشان می‌دهد که روی داشبورد امضای کارول شلبی وجود دارد؛ چیزی که خودروی فروخته‌شده در ماه ژانویه، فاقد آن بود.

 

فورد موستانگ النور



اگر این نمونه از همان پیشرانه‌های سایر خودروهای فیلم «سرقت در ۶۰ ثانیه» برخوردار باشد، پس از پیشرانه‌ ۵/۷۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر با منیفولدهای Edelbrock و کیت نیتروژن بهره می‌برد. در فهرست جزئیات فروشنده ادعا می‌شود که این خودرو دارای قدرت ۶۴۱ اسب‌بخار است و تنها ۱۰۰۰ مایل (۱،۶۰۹ کیلومتر) کارکرد دارد.
 

منبع: زومیت

کد خبر 124676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha