افزایش بیش از 2 برابری در تولید ایران خودرودیزل

مقایسه آمار تولید شرکت ایران خودرو دیزل از ابتدای سال جاری با مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد که این شرکت موفق به رشد بیش از دو برابری در میزان تولید محصولات تجاری شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت ایران خودرو دیزل در تیرماه سال جاری یک هزار و 129 دستگاه محصول در گروه کار و تجاری تولید کرده است که شامل 238 دستگاه کامیون سنگین، پنج دستگاه مینی بوس، 82 دستگاه ون و پیکاپ و 804 دستگاه وانت آریسان می شود.

ایران خودرو دیزل همچنین در چهار ماهه نخست سال جاری آمار تولید یک دستگاه کامیون سبک، 562 دستگاه کامیون سنگین، 36 دستگاه مینی بوس، 249 دستگاه ون و پیکاپ و دو هزار و 469 دستگاه وانت آریسان را در پرونده این شرکت ثبت کرده است که مجموع آمار تولید این شرکت را به رقم سه هزار و 317 دستگاه رساند.

 



در مقایسه آمار تولید چهار ماهه ابتدای سال جاری با مدت مشابه در سال 1398، رشد بیش از دو برابری آمار تولید ایران خودرو دیزل قابل مشاهده است به طوری که آمار تولید چهار ماهه نخست سال 1398، یک هزار و 408 دستگاه محصول بوده در حالی که ایران خودرو دیزل در چهار ماهه ابتدای سال جاری موفق به تولید سه هزار و 317 دستگاه انواع محصولات گروه کار و تجاری شده است.

بیشترین نقش در این افزایش تولید را نیز وانت آریسان با آمار تولید دو هزار و 469 دستگاه در چهار ماهه ابتدای سال 99 داشته است که نسبت به مدت مشابه سال 98 رشد بیش از سه برابری را نشان می دهد.

کد خبر 124768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha