وام ۲میلیونی دردی از رانندگان اتوبوس‌ دوا نمی‌کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: پرداخت وام ۲ میلیون تومانی عملاً دردی از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش یک‌باره مسافران بیکار شده‌اند دوا نمی‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع با اعلام اینکه فهرست کامل اسامی ۴ هزار راننده اتوبوس‌های بخش خصوصی برای دریافت وام کرونایی به وزارت رفاه اعلام شده است، افزود: البته به برخی از رانندگان که صاحب اتوبوس هستند، به این دلیل که مالک محسوب می‌شوند، وام تعلق نمی‌گیرد.


وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان در حیطه اختیارات شرکت واحد نیست و وزارت رفاه مسئولیت این موضوع را بر عهده دارد، اظهار کرد: قاعدتاً با بررسی فهرست ارسالی و احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام شده‌اند، پرداخت تسهیلات به آنها آغاز می‌شود.

 

محمود ترفع


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه در شرایط موجود، پرداخت وام ۲ میلیون تومانی عملاً دردی از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش یک‌باره مسافران بیکار شده‌اند دوا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، دولت تدابیر و تمهیداتی اتخاذ و اجرا کند که این تسهیلات با فاصله زمانی کمتری به دست رانندگان برسد و علاوه بر آن، این حمایت استمرار و تداوم داشته باشد.

منبع: مهر

کد خبر 124771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha