کد خبر 124804
۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
عرضه بیوک ویلایت 6 و ویلایت 7 برای بازار چین

بیوک برای تقویت سبد محصولات برقی خود در چین از خودروی پلاگین هیبریدی ویلایت ۶ و شاسی‌بلند الکتریکی ویلایت ۷ مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، بیوک با عرضه دو مدل جدید Velite 6 و Velite 7، سبد محصولات خود را در بازار چین تقویت می‌کند. ویلایت ۶ استیشن واگن پلاگین هیبریدی بیوک است که از انواع فناوری‌های مدرن بهره می‌برد و در سه تیپ با قیمت‌های بین ۲۲،۸۱۵ تا ۲۵،۶۷۰ دلار با احتساب یارانه محلی عرضه می‌شود.

پیشرانه ۱/۵ لیتری به‌همراه موتورهای الکتریکی دوگانه در زیر کاپوت بیوک ویلایت ۶ وجود دارد که خروجی ترکیبی برابر با ۱۸۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و با جعبه‌دنده E-CVT جفت می‌شود. زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت این خودرو هیبریدی ۹ ثانیه طول می‌کشد و از باتری ۹/۵ کیلووات ساعت با ظرفیت پیمایش تمام‌برقی ۶۰ کیلومتر بهره می‌برد که توسط ال‌جی ساخته شده و از شارژ ۸۰ کیلووات پشتیبانی می‌کند.


ویلایت ۶ دارای سه حالت رانندگی با نام‌های معمولی، اسپرت و قفل است و از سیستم‌های ایمنی خودرو شامل هشدار برخورد از جلو، هشدار ناحیه دارای نقطه کور از عقب، اخطار انحراف از مسیر، ترمز کاهش شدت برخورد و دستیار پارک خودکار بهره می‌برد. سیستم تصفیه هوای یونی، سانروف بزرگ پانوراما و سایر موارد نیز در این خودروی هیبریدی گنجانده شده است و این خودرو در کل دارای حجم صندوق ۱،۰۷۵ لیتر است.

 

بیوک ویلایت


خودروی الکتریکی بیوک ویلایت ۷ با قیمت ۲۵،۶۷۰ و ۲۸،۵۲۵ دلار در دو نسخه ارائه می‌شود. این شاسی‌بلند برقی دارای موتور الکتریکی با قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر است که می‌تواند در مدت زمان ۶/۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد. باتری ال‌جی ۵۵/۶ کیلووات ساعت، امکان دستیابی به ظرفیت پیمایش ۵۰۰ کیلومتر را فراهم کرده و از شارژ سریع AC و DC پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین زمان شارژ برای دستیابی به ظرفیت پیمایش بیش از ۲۱۰ کیلومتر، حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

ویلایت ۷ با قابلیت رانندگی تک‌پداله پشتیبانی می‌شود و مواردی از جمله پنل دیجیتال جلوداشبورد ۸ اینچی LED، سیستم سرگرمی ۱۰ اینچی، اپل کارپلی، بایدو CarLife، اتصال اینترنت 4G، دستیار صوتی، شارژ بی‌سیم، سیستم ناوبری، دوربین‌های ۳۶۰ درجه‌، کنترل کروز خودکار و ترمز اضطراری خودکار در این خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت
 

کد خبر 124804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha