آمیکو آسنا اتومات بی رقیب خواهد بود

مدیر بازاریابی و تحقیقات بازار آمیکو با اشاره به برگزاری کیلینیک آمیکو آسنا اتوماتیک و برگزاری نظرسنجی از جامعه مشتریان گفت: برآورد ما از نظرسنجی های انجام شده در جامعه مشتریان پیکاپ آسنا نشان می دهد آمیکو آسنا اتوماتیک در بازار فعلی کشور بی رقیب خواهد بود.

غلام حسین بی ریا در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو افزود: هدف شرکت از برگزاری کلینیک آمیکو آسنا، دعوت از مشتریان این شرکت در محیطی خاص بود تا بتوانیم از این طریق اقدام به شناسایی نقاط ضعف و قوت پیکاپ آسنا نماییم و نظرات مشتریان را در خصوص کیفیت قطعات و خودرو جمع آوری کنیم.

وی گفت: دومین هدف شرکت از برگزاری این کلینیک با توجه به در پیش بودن رونمایی آمیکو آسنا توربو اتوماتیک در آینده نزدیک، این بود که بتوانیم با نمایش خودرو به درک صحیحی از درخواست های مشتریان و جامعه هدف این خودرو برسیم.

بی ریا تصریح کرد: سوالاتی که در این کلینیک و در قالب نظرسنجی سعی در یافتن پاسخ آن داشتیم بیشتر حول محور آپشن های خودرو، سیستم صوتی، سانروف و توانایی های فنی این خودرو بوده است ضمن اینکه میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت نیز در این کلینیک پیگیری شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به دسته بندی مشتریان کردیم به این صورت که مشتریان را که در حدود 100 نفر بودند تقسیم بندی کرده ایم تا در روزهای معین در کلینیک حاضر شوند و مشتریان سازمانی نیز در زمان مشخص در کلینیک حضور پیدا خواهند کرد.

 



بی ریا تاکید کرد: ترکیب حضور مشتریان در کلینیک را به گونه ای مدیریت کردیم تا در هر ساعت نهایتا 5 مشتری در کلینیک حاضر شود تا بتوانیم به خوبی طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

مدیر تحقیقات بازار افزود: طبیعتا به دلیل تنوع خواسته های مشتریان حقیقی و حقوقی از یک خودرو به دلیل تفاوت در نوع استفاده از یک محصول، ترکیب نظرات این دو طیف می تواند مدیران آمیکو را به درک صحیحی از نیازهای مشتریان و بازار برساند.

غلام حسین بی ریا گفت: مدیران آمیکو با درک اهمیت این مقوله، از اردیبهشت ماه اقدام به تاسیس واحد بازاریابی و تحقیقات بازار آمیکو کردند که این واحد با جمع آوری نظرات و بررسی بازار اقدام به ارائه گزارش به مدیران ارشد شرکت می کنند تا بتوانند تصمیم گیری مناسبی در رسیدن به اهداف تعیین شده گروه صنعتی آمیکو داشته باشند.

یادآور می شود، کلینیک آمیکو آسنا اتومات دومین فعالیت واحد تحقیقات بازار گروه صنعتی آمیکو بوده است.

کلینیک آمیکو آسنا اتوماتیک از روز یکشنبه 12 مرداد ماه در سالن سهلان هتل المپیک تهران آغاز به کار کرده است و تا 14 همین ماه ادامه خواهد داشت. این کلینیک از ساعت 10 صبح تا 18 بعد از ظهر در فضایی الغ بر 280 مترمیزبان مشتریان گروه صنعتی آمیکو خواهد بود.

کد خبر 124908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha