حفظ سلامت مشتریان و کارکنان اولویت اول بانک ایران زمین است

مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن بازدید از تعدادی از شعب استان تهران از همکاران این شعب با توجه به شرایط سخت ارائه خدمت در دوران کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب استان تهران با اشاره به نقش بانک ها در حفظ آرامش اجتماعی، اقتصادی و ارائه خدمات در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: بیماری کرونا همه بخشهای کشور را تحت تاثیر قرار داده، اما بانکها به جهت نقشی که در ارائه خدمات به حوزه های مختلف دارند و همچنین مشکلاتی که شیوع این بیماری برای بخشهای مختلف تولیدی و اقتصادی ایجاد کرده، در خط مقدم درگیری با این بیماری قرار دارند.


پورسعید افزود: از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا حفظ سلامت مشتریان و کارکنان اولویت اول ما بوده است، و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با وجود تمام کمبودهایی که در روزهای ابتدایی وجود داشت، پروتکل های بهداشتی را برای حفظ سلامت مشتریان و همکاران رعایت کنیم.

 

بانک ایران زمین


مدیرعامل بانک ایران در این دیدار با تقدیر از پرسنل شعب این بانک گفت: در طول این مدت همکاران من زحمات زیادی را در شعب متحمل شده اند و با شرایط سخت با تمام توان به مشتریان خدمت رسانی کرده اند که جا دارد، از زحمات آنها تقدیر شود.

وی شرایط اقتصادی کشور را حساس عنوان کرد و گفت: کشور شرایط ویژه ای را دارد، هم به لحاظ بیماری کرونا و هم تحریم های اقتصادی که تولید کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرده است، که جا دارد تمام بخش های کشور تلاش خود را جهت رفع موانع تولید بردارند.

در این بازدیدها، مدیر امور شعب استان تهران، مدیرحوزه مدیرعامل و مدیرروابط عمومی مدیرعامل را همراهی کردند.

کد خبر 124944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha