کد خبر 124950
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
ستاره تیم یوونتوس بوگاتی چنتودیچی خرید!

کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال تیم یوونتوس به مناسبت قهرمانی در سری آ ایتالیا، ابرخودرو بوگاتی چنتودیچی را با قیمتی نزدیک به ۱۰ میلیون دلار خریداری کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کریستیانو رونالدو، ستاره تیم یوونتوس ایتالیا برای جشن گرفتن نهمین عنوان قهرمانی پیاپی تیمش در مسابقات سری آ و همچنین پیروزی در برابر سمپدوریا، نسخه‌ی محدود بوگاتی چنتودیچی (Bugatti Centodieci) را خریداری کرد تا درکنار شیرون و سایر خودروهای شگفت‌انگیز خود در گاراژ قرار دهد. تنها ۱۰ دستگاه چنتودیچی برای تولید برنامه‌ریزی شده است و شاید تنها ستاره‌ای افسانه‌ای مانند رونالدو می‌تواند چنین وسیله نقلیه ویژه‌ای را خریداری کند. آیا این نسخه‌ی تولید محدود بوگاتی کافی است تا یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال را تحت تأثیر قرار دهد؟


سال قبل، قیمت ۵/۵ میلیون دلار برای ثبت نام چنتودیچی در نظر گرفته شد اما شایعه شده که رونالدو برای این خودرو، ۹/۴ میلیون دلار پرداخت کرده است. ستاره یوونتوس با قرارداد چهار ساله به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار برای این تیم بازی می‌کند؛ درحالی‌که درآمدهای بالایی هم از فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی دارد.

 

بوگاتی چنتودیچی


چنتودیچی نسخه‌ای مبتنی بر بوگاتی شیرون است که ظاهری بسیار متفاوت از خودرو اصلی دارد. این مدل از طراحی بیرونی کاملا اصلاح‌شده بهره می‌برد که یادآور بوگاتی EB110 متعلق به دهه ۱۹۹۰ است. چنتودیچی از نسخه اصلاح‌شده پیشرانه W16 بوگاتی شیرون بهره می‌برد. قدرت این پیشرانه از ۱،۵۰۰ اسب‌بخار در ابرخودرو شیرون به ۱،۶۰۰ اسب‌بخار در چنتودیچی افزایش می‌یابد. چنتودیچی همچنین دارای خروجی‌های اگزوز چهارگانه به‌همراه دیفیوزر عقب بزرگتر است که باعث افزایش سرعت و ثبات حرکتی در جاده می‌شود.

برای ساخت این ابرخودروی خاص، زمان لازم است و کریستیانو رونالدو نیز مانند هر فرد دیگری باید منتظر نوبت خود باشد. تحویل خودروها به مشتریان تا سال ۲۰۲۱ شروع نخواهند شد اما مطمئنا رونالدو چیزهای دیگری برای به دست آوردن دارد؛ مثل موفقیت یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا. بوگاتی شیرون، یکی از خودروهایی است که رونالدو هم‌اکنون برای رانندگی استفاده می‌کند.

منبع: زومیت

 

کد خبر 124950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha