کد خبر 124954
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
دوکاتی از 3 مدل دوچرخه برقی تاشو رونمایی کرد

دوکاتی از سه دوچرخه برقی جدید با نام‌های Urban-E و SCR-E و SCR-E اسپرت رونمایی کرد که دارای طراحی تاشو و قاب آلومینیومی سبک‌وزن هستند و به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت دوکاتی (Ducati) که در ساخت موتورسیکلت باکیفیت تخصص دارد، اخیرا با رونمایی از دوچرخه برقی (ebike) شهری و کوهستان توجه بسیار را به خود جلب کرد. هم‌اکنون دوکاتی، پای خود را یک قدم جلوتر گذاشته و از سه دوچرخه برقی تاشو رونمایی کرده است. تمام این دوچرخه‌های تاشو جدید دارای قاب‌های آلومینیومی هستند و توسط شعبه Centro Stile Ducati این شرکت طراحی شده‌اند. هیچ اطلاعاتی از وزن، قیمت یا فهرست قطعات این دوچرخه ارائه نشده است.

اولین مدل که تحت نام تجاری Ducati به بازار عرضه می‌شود، Urban-E نام دارد. این دوچرخه که شیک‌ترین مورد سه‌گانه دوکاتی به شمار می‌رود، توسط گروه مشهور Giugiaro ایتال‌دیزاین طراحی شده است. برخی از ویژگی‌های شامل چراغ LED یکپارچه جلو و عقب، نمایشگر LCD در قسمت دسته فرمان، دوشاخه تعلیق‌دار و لاستیک‌های ۲۰ در ۴ اینچی می‌شود؛ همچنین این لاستیک‌ها از روکش Kevlar برای کمک به محافظت در برابر پنچری استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، باتری لیتیوم ۳۷۸ وات‌ساعت در قسمت خمیده از لوله بالایی قاب دوچرخه قرار می‌گیرد که مخزن سوخت موتورسیکلت را به ذهن متبادر می‌کند. دوکاتی ظرفیت پیمایش این دوچرخه برقی را اعلام نکرده است.

 

دوچرخه برقی تاشو


دوچرخه بعدی، SCR-E است که تحت نام تجاری دوکاتی اسکرامبلر به بازار عرضه می‌شود. این دوچرخه نیز از همان لاستیک‌های ۲۰ در ۴ اینچی و دوشاخه تعلیق‌دار به‌همراه چراغ عقب LED پشت صندلی (زین) بهره می‌برد که به‌طور خودکار توسط حسگر تشخیص تاریکی هوا یا حسگر شفق (Twilight Sensor) در صفحه LCD فعال می‌شود. بنا به گزارش‌ها، با یک‌بار شارژ کامل باتری ۳۷۴/۴ وات‌ساعت، این دوچرخه برقی قادر خواهد به کمک دستیار پدال تا ۷۰ کیلومتر را طی کند.

 

دوچرخه برقی تاشو



سرانجام آخرین مدل، دوچرخه برقی دوکاتی اسکرامبلر SCR-E اسپرت مجهز تعلیق دوگانه است. این دوچرخه امکاناتی مانند کمک‌فنر مارپیچی عقب به‌همراه لاستیک‌های جاده‌ای سریع‌تر و نرم‌تر را به مدل SCR-E اضافه می‌کند و باتری ۴۶۸ وات‌ساعت آن، ظرفیت پیمایش را تا ۸۰ کیلومتر افزایش می‌دهد.

دوچرخه‌های SCR-E و SCR-E اسپرت تا ماه ژوئیه وارد بازار خواهند شد و در نمایندگی‌های دوکاتی یا ازطریق شرکت ایتالیایی MT Distribution دردسترس هستند. آن‌طور که گفته می‌شود، عرضه نسخه Urban-E در ماه اکتبر خواهد بود.
 

منبع: زومیت

کد خبر 124954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha