محدودیت‌های ترافیکی مازندران در تعطیلات

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندرانرئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا یکشنبه ۱۹مرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی ،ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 15 مردادماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 مردادماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 مردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهرروزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آن از کرج- دوراهی شهرستانک و آزادره تهران- شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

 



قدمی همچنین تصریح کرد: در موج برگشت مسافرت‌ها، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و درصورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران- شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 مرداد ماه از این محور ممنوع است و همچنین از ساعت 6 صبح روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه 16،17 و 18 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از این محور ممنوع است .

قدمی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 5 بعد از ظهر روزهای جمعه و شنبه 17 و 18 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است .

وی یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج- چالوس اعمال خواهد شد.

سرهنگ قدمی از اعمال محدودیت‌های تردد در محور فیروزکوه به قائم شهر نیز خبر داد و گفت: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 مردادماه از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع بوده و همچنین از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز شنبه 18 مردادماه تردد کلیه تریلر ها و کامیون‌ها به استثناء حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، فیروزکوه ، تهران و بالعکس ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در ادامه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

کد خبر 124984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha