کد خبر 125048
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
2000 اتوبوس شهری اورهال می شود

معاون شهردار تهران گفت: در نظر داریم که یک تا دو هزار دستگاه اتوبوس را اورهال کنیم، البته دولت در بحث اورهال وارد شده و در مرحله اول 200 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی را برای این امر به تعمیرگاه‌ها معرفی کرده ایم و دولت بخشی از هزینه های اورهال اتوبوس ها را نیز تقبل کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، سید مناف هاشمی، با اعلام این خبر ابراز امیدواری کرد تا با کمک دولت بتوانیم امسال یک هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه کنیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه همزمان با نوسازی اتوبوس، مسئله بازسازی را نیز دنبال خواهیم کرد، در مورد وضع تاکسی در تهران تصریح کرد: تلاش ما این است که تا سال آینده در دو مرحله 15 هزار دستگاه را نوسازی کنیم که مستلزم کمک و بودجه دولت است که البته منابع مختصری را در بانک ها برای نوسازی تاکسی‌ها، بلوکه خواهیم کرد تا از محل منابع خود به رانندگان وام دهیم تا نسبت به نوسازی خودروهای خود اقدام کنند.

مناف هاشمی در خصوص توسعه حمل ونقل عمومی در تهران خاطرنشان کرد: مشکلات اوراق مشارکت سال 97 حل شده و پول اوراق مشارکت 98 که 500 میلیارد تومان آن برای اتوبوسرانی و 1000 میلیارد تومان برای مترو است، به زودی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که سرعت کار در حوزه مترو و اتوبوسرانی بیشتر می‌شود و می‌توان امیدوار بود که 12 تا 14 ایستگاه مترو افتتاح شود.

کد خبر 125048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha