کاربری های مشاغل سیار آمیکو معرفی شد + جزئیات

گروه صنعتی آمیکو در برنامه ای با حضور مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره این گروه صنعتی، مدیران وزارت صمت، مدیران کمیته امداد و اصحاب رسانه از کاربری های اختصاصی این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه صنعتی آمیکو که از ماه های گذشته تصاویر گرافیکی از کاربری های اختصاصی این شرکت برای مشاغل مختلف را منتشر کرده بود، به طور رسمی و در مراسمی از ۳ مدل کاربری و یک خودروی ویژه امداد جاده ای رونمایی کرد.

کاربری های آمیکو که ویژه مشاغل طراحی شده است شامل کاربری عرضه میوه، کاربری لبنیات و کاربری نان های صنعتی می شود که به خوبی می تواند خلا موجود در مشاغل سیار را برطرف نماید.

 



این کاربری ها که به صورت اختصاصی و برای مشاغل خاص طراحی شده است این امکان را دارد تا با نظر و سلیقه خریدار تغییر کند.

 



در این کاربری ها تمام ابزار و لوازم مورد نیاز مشاغل مختلف از یخچال، طبقه، موتور برق و ویترین تعبیه شده است.

کاربری هایی که آمیکو رونمایی کرده است از اتاق فلزی تولید شده است که قابلیت شستشو را برای کاربر فراهم می سازد و درب ها، سقف و کف به دلیل آب بندی مناسب سازه از عبور آب جلوگیری می کند.

 



در کاربری های آمیکو از درب لولایی با جک گازی استفاده شده است و نردبان لولایی برای ورود به داخل کاربری تعبیه شده است.

پایه موتور برق، فلاپ بادگیری شاگرد و راننده، قابلیت نصب کولر گازی، فضای ویژه جعبه ابزار و لوازم، دسترسی راحت به باک و فیلتر و زاپاس و زیربندی چوبی برخی از مشخصات کلی کاربری ها است.

در این کاربری ها آپشن هایی نظیر درب از پشت، درب از بغل، فلاپ کناری، نورپردازی و چراغ سقفی و امکان ارتباط به برق شهری نیز قابل سفارش گذاری است.

در پایان یادآور می شود، گروه صنعتی آمیکو با بررسی کمبودهای بازار گروه خودروهای کار و تجاری در سال گذشته، ایده تولید محصولی تحت عنوان فروشگاه های سیار ویژه مشاغل را مطرح کرد که این ایده در همکاری مشترک آمیکو با شرکت آفاکو به مرحله طراحی و اجرا درآمد.

کد خبر 125123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha