نگاهی به اقدامات بهداشتی آمیکو در رونمایی از محصول جدید

گروه صنعتی آمیکو روز گذشته مراسم رونمایی از کاربری مشاغل سیار این شرکت را با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه های اخیر که ویروس کرونا در ایران نیز شیوع پیدا کرده است، مشاغل بسیاری از این ویروس آسیب دیدند.

یکی از مشاغلی که با چالش بسیاری در مواجه با این ویروس مواجه شد و مانند سایر مشاغل امکان تعطیلی نیز نداشت، خبرنگاری و پوشش رویدادهای مختلف خبری توسط فعالان عرصه رسانه بود.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از کاربری مشاغل سیار آمیکو

رعایت نکات بهداشتی و عمل به مصوبه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا از سوی شرکت ها نه تنها از تعطیلی فعالیت ها جلوگیری کرد بلکه موجب شد تا نوع جدیدی از فعالیت در حوزه های خبری پیگیری شود.

 



این روزها فاصله گذاری اجتماعی، ارائه پک های بهداشتی، برگزاری مراسم با تعداد محدودی از خبرنگاران، ضدعفونی کردن محیط نشست های خبری، استفاده از تهویه و برگزاری مراسم در فضاهای بزرگ از جمله مواردی است که شرکت ها خود را ملزم به رعایت آن می دانند.

 



یک مثال مناسب از شرکت هایی که فعالیت خود را در حوزه اقتصادی تعطیل نکرد و مراسم رونمایی از محصول جدید خود را نیز در شرایط شیوع کرونا در محیطی ایمن برگزار نمود، گروه صنعتی آمیکو است.

 



آمیکو در رونمایی از کاربری های مشاغل سیار این شرکت که در همکاری مشترک با آفاکو تولید کرده بود، با رعایت جمیع موارد بهداشتی و مصوبه های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا توانست در فضایی مناسب از محصول جدید این شرکت رونمایی کند.

 



برگزاری مراسم با جمع محدودی از خبرنگاران اقتصادی، ارائه پک های بهداشتی به حاضران، دعوت از تعداد محدودی مدیران دولتی، اختصاص سالن بزرگ با تهویه مناسب به مراسم رونمایی، ترتیب چیدمان صندلی ها با رعایت فاصله مناسب و جانمایی ضدعفونی کننده پدالی در محل ورود مهمانان، از جمله اقدامات تحسین برانگیز شرکت آمیکو بوده که در کمتر مراسمی در ماه های اخیر رعایت شده است.

کد خبر 125145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha