کد خبر 125204
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
تشریح جزییات تغییر ساعت معاملات بورسی

اختلالات موجود در هسته معاملاتی بورس، سرانجام ساعت انجام معاملات این بازار را موقتا دو قسمتی کرد و از دوشنبه هفته آینده شاهد انجام معاملات در دو بازه زمانی مختلف خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو، صدای اعتراض سهامداران از اختلالات هسته، مخصوصا از ابتدای سال جاری، بلند شده و از آنجایی که به نظر می رسد تحریم ها سد راه ارتقای هسته شده اند و اعمال راه حل های داخلی نیز زمانبر است، فعلا تنها گزینه برای رفع این مشکل، دو قسمتی کردن ساعت معاملات است.


در این راستا، طبق جدول زمان بندی معاملات بورس ، زمان سفارش گیری کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت های چند رشته ای صنعتی و صنعت فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی بین ساعت ۸:۳۰ تا ۸:۴۵ و زمان انجام معاملات نیز بین ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ خواهد بود.


همچنین زمان سفارش گیری صنایع فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ و زمان انجام معاملات نیز ۱۲:۱۵ تا ۱۵:۱۵ خواهد بود.

همه صندوق های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار ثابت و نیز معاملات همه نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 125204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha