رفع مشکل شماره گذاری 5000 تاکسی در مراحل پایانی است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: پنج هزار تاکسی که به دلیل نداشتن استاندارد یورو 5 شماره گذاری نمی‌شد در حال طی کردن مراحل پایانی رفع مشکل است.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر و با بیان اینکه پلاک شدن این تاکسی‌ها در مرحله تامین مالی قراردارد، اظهار داشت: با دریافت مصوبه هیات وزیران، مشکل پلاک نشدن این تاکسی‌ها برطرف شده است.

وی در خصوص شماره گذاری خودرو‌های کار نیز تصریح کرد: مجوز شماره گذاری چهار هزار و 700 دستگاه خودرو آیسان دریافت شده که با صدور این مجوز‌ها تعهدات ما به مردم محقق خواهد شد.


مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اشاره به اینکه حجم تولید تجاری سازی و تحویل خودرو‌های این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است ادامه داد: ما تعهدات خود را انجام دادیم، اما تقاضای کاذبی در بازار وجود دارد که بخشی از این مشکل به دلیل مسائل کلان اقتصادی است و البته تنش حاصل از آن به خودروساز فشار وارد می‌کند.

مقیمی با بیان اینکه با راه اندازی سیستمی مانند قرعه کشی بخشی از این تقاضا را کنترل کردیم، متذکر شد: در این فضا هر چقدر تولید و عرضه بیشتر باشد به بازار کمک بیشتری خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبدیل بازار خودرو به بازار سرمایه‌ای سبب ایجاد تقاضای کاذب می شود که برای رفع این مشکل باید تولید بیشتر شود.

کد خبر 125221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha