صاحبان‌ برند پیشقدم برای سرمایه ‌گذاری شوند

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سرمایه‌گذاری‌های بزرگ برای کشور باید شکل بگیرد و در این راستا صاحبان برند برای این موضوع پیشقدم شوند.

به گزارش پرشین خودرو، سعید زرندی در جلسه با تعدادی از فعالان بزرگ صنایع غذایی کشور گفت: صنایع بزرگ می‌توانند محرک صنایع کوچک باشند و در کشور خلاء سرمایه‌های بزرگ داریم.

وی افزود: باید به دنبال شکل‌گیری سرمایه‌گذاری‌های واحدهای با سرمایه بیش از یک میلیارد دلاری باشیم.

زرندی تصریح کرد: افراد خوش‌نام و خوش‌سابقه اگر وارد این میدان شوند، می‌توان سرمایه‌های مردمی را هم به کمک گرفت و این سرمایه‌گذاری‌ها را شکل داد.

 

سعید زرندی


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: نقدینگی بالایی در جامعه وجود دارد، لذا باید با بهره‌گیری از بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری‌های جدید تعریف شود که بخشی از آن را صاحبان صنایع بزرگ متقبل شوند و بخشی از آن را از بازار سرمایه و سرمایه‌های مردمی جذب کرد.

زرندی گفت: رونق در بورس وقتی برای تولید مفید خواهد بود که بتوان آن را در این مسیر قرار داد وگر نه به صرف افزایش شاخص‌های سهام، اتفاقی برای تولید نخواهد افتاد.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: خوشبختانه نگاه خوبی در مدیران بازار سرمایه نسبت به طرح سرمایه‌گذاری‌های جدید در تولید با استفاده از ابزارهای نوین مالی وجود دارد و اعلام آمادگی خوبی از طرف بورس اعلام شده که امیدواریم با تسهیل اقدامات اجرایی، این مهم برای کشور اتفاق بیفتد.

کد خبر 125365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha